تاریخ ارسال : ۰۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت : 11:02 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان معرفی شد

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز:، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، پنجشنبه(۵ تیر) در گردهمایی ائمه جمعه استان که در حسینیه ثارالله برگزار شد؛ طی سخنانی گفت: دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مدتی با سرپرستی حجت الاسلام سیدمحمدجعفری اداره می شد که امروز رسماً معرفی وی به عنوان مسئول این دفتر انجام می شود؛ افزود: با توجه به نظر قابل توجهی از ائمه جمعه به مرکز، این مسئولیت به عهده نامبرده گذاشته می شود.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان از زحمات دو دهه حجت الاسلام محمدقاسمی زاده در این مسئولیت قدردانی و بیان کرد: طی این مدت انصافاً نمایندگی رشد چشمگیری کرد و بسیاری از زیرساخت ها که سابقه نداشت ایجاد و زحمت مخلصانه ای در این بخش انجام شد.

 

 

وی تأکید کرد: لازم بود اقدامات خوبی در دستور کار قرار گرفته و باید برنامه و نگاه و رویکرد جدید در نهادی که ۴۰ سال به نظام خدمت صادقانه می کند؛ اتفاق بیفتد.

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بر همکاری دو جانبه دفتر مذکور با ائمه جمعه تأکید و ابراز امیدواری کرد: نهاد نمازجمعه بالنده تر، قوی تر و با انگیزه تر از قبل کار کند.

 

 

در این گردهمایی از زحمات حجت الاسلام محمدقاسمی زاده قدردانی و حجت الاسلام سیدمحمدجعفری به عنوان مسئول دفتر نمایندگی شورای سیسات گذاری ائمه جمعه استان کرمان معرفی شد.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما