تاریخ ارسال : ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت : 12:41 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در سیریز /استفاده از ماسک بهترین روش مقابله با کرونا

 

 

پرتال اطلاع رسانی سیریز : این روز‌ها شاهدیم که خانواده‌ها در سایه غفلت از ویروس کرونا و جدی نگرفتن آن ، به حضور در مراسم ها و مکان های عمومی ؛ بدون رعایت پروتکل های بهداشتی، به دورهمی و دید و بازدید پرداخته و پس از مراجعه به پزشک، تست کرونای آنان مثبت اعلام شده است.

متاسفانه برخی فکر می کنند که آمار افراد مبتلا به کرونا در شهرستان به سیریز مربوط نمی شود و وضعیت سیریز سفید است . متاسفانه تست کرونا تعدادی از همشهریان مثبت اعلام شده و آمار رو به افزایش است.

با توجه به وضعیت کنونی که کرونا در منطقه عادی تلقی می شود آمار سیریز نسبت به اوایل سال ۹۹ چندین برابر شده که اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود نتایج جبران ناپذیری در بر خواهد داشت.

🔹 متاسفانه همه مواردی که باعث شد ویروس کرونا در ماه‌های قبل تا حدودی مهار و کنترل شود از میان رفته و شاهد افزایش مبتلایان هستیم، استفاده از ماسک یکی از موارد کنترل کننده بود که این روز‌ها غیر از عده قلیلی، هیچ کس ماسک نمی‌زند به این گمان که کرونا تمام شده و یا از شدت آن کاسته شده است.
ویروس کرونا به هیچ وجه تمام نشده است و مدت زمان زیادی آن را خواهیم داشت.

🔹 تنها راه مقابله و پیشگیری این ویروس، حفظ فاصله گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک و حتی الامکان نرفتن به مراکز پر تجمع است.
به شدت توصیه می‌شود که شهروندان از تردد با شهرستان های وضعیت قرمز جلوگیری کنند؛ متاسفانه آمار شهرستان زرند روز به روز در حال افزایش است .
آمار‌ها را باید جدی گرفت.
#مینویسیمدرخانه_بمان
# بخوانیددوستتدارم

مطالب مرتبط

دیدگاه شما