تاریخ ارسال : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت : 5:33 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

جولان کرونا در سیریز زیر سایه بی‌توجهی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

 

💥 *جولان کرونا در سیریز زیر سایه بی‌توجهی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی*

🔹پرتال اطلاع رسانی سیریز : بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی و عادی انگاری شرایط ، ویروس کرونا در پیک جدید شیوع خود جولانی بی حد به راه انداخته ، متاسفانه با بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا در شهر سیریز جولان می دهد و در موج جدید چندین برابر موج اول شیوع کرونا مبتلا در بر داشته است؛با توجه به بررسی میدانی، افراد مبتلا به کرونا در سیریز با روند جهشی که دارد ۳رقمی شده است . اکنون ویروس منحوس کرونا خانواده ها رو درگیر کرده است .

 

🔹بی‌توجهی اغلب شهروندان به توصیه‌های بهداشتی و رعایت نکردن فاصله اجتماعی سبب شده تا ویروس کرونا همچنان جولان دهد و روز به روز آمار ابتلا به کرونا در سیریز افزایش پیدا کند.

 

🔹وقتی در خیابان های شهر عبور می کنیم هنوز هستند کسانی که بدون توجه به بحرانی بودن وضعیت کنونی ، بدون ماسک در اجتماع حاضر می شوند، اجتماع و دورهمی های کوچه و خیابان ، اجتماع در محل های کسب و کار و…. بدون رعایت پروتکل های بهداشتی.

🔹می طلبد مسئول مربوطه(ستادمبارزه با کروناسیریز) همانند موج اول با برنامه ریزی و اجرای محدودیت ها اقدام نمایند.
جلوگیری از ورود دستفروشان و دوره گردان،ضدعفونی معابر و امکان عمومی با همکاری بسیج ،نظارت دقیق تر بر اصناف و مغازه ها، برخورد قاطع با خاطیان و اعمال قانون از طریق تعامل و همکاری شبکه بهداشت و نیروی انتظامی

مطالب مرتبط

دیدگاه شما