تاریخ ارسال : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت : 11:43 ب.ظ ۱ نظر
Print Friendly, PDF & Email

💥*تعطیلی تنها شعبه بانک و دستگاه خودپرداز سیریز!!*



🔹 مشتریان کارت به دستی که با جای خالی خودپرداز روبه‌رو شدند و نتوانستند پولی از این دستگاه‌ها دریافت یا منتقل کنند.

🔹به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز;صبح امروز سه شنبه ۱۱آذر ۹۹ بانک صادرات به طور غیر منتظره‌ای تنها شعبه بانک شهرسیریز را که سال گذشته به باجه تبدیل شده بود را تعطیل و دستگاه عابر آن را جمع کردند تا مشتریان و مردم با مشکلات بیشتری روبه‌رو شوند.

🔹 در حالیکه تمامی تلاش ها در راستای تکریم ارباب رجوع و کاستن آلام مردم می باشد، به دردسر انداختن مشتریان در دریافت خدمات بانکی در شرایط سخت کرونا چه توجیهی دارد؟
تعطیلی بانک صادرات سیریز موجب گله مندی و نارضایتی ساکنان شهرسیریز و اعتراض کسبه را به همراه داشته است.

🔹طبق گفته ها ; تعطیلی باجه بانک صادرات در منطقه سیریز، به دلیل جمع آوری شعب و باجه های کم بازده از سوی بانک صادرات اعلام شده است .

🔹تنها بانکی که در منطقه سیریز فعال بوده و اکثر مردم از طریق این بانک امور بانکی خود را انجام می دادند . آیا روش های مناسب تری برای جذب سرمایه برای بانک و جلوگیری از این کار نبود؟

🔹شهر سیریز چه در بخش کشاورزی و چه در بخش صنعتی موقعیت بسیار مناسبی دارد . و همت مسئولین را میطلبد که با وجود سرمایه کشاورزی، وجود معدن سادات سیریز و راه آهن و… پرداخت حق و حقوق کارگران در شهر صورت گیرد تا منابع مالی بانک مستقر در شهر نیز تقویت گردد و همچنین همت مردم در حمایت و تقویت منابع مالی بانک در منطقه

🔹از مسئولین شهرستانی و استانی تقاضا می شود در خصوص جلوگیری از تعطیلی بانک و یا افتتاح شعبه بانک دولتی در شهر سیریز پیگیری و اقدام نمایند.

#دفتر_نماینده_محترم_شهرستان_زرند
#فرمانداری_زرند
#استانداری_کرمان

مطالب مرتبط

  • رضا اردستانی ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲:۱۴ ب٫ظ - پاسخ دادن

    از ماست که بر ماست

    (0)(0)
  • دیدگاه شما