تاریخ ارسال : ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت : 9:42 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

بازدید و حضور سرزده نماینده محترم شهرستان زرند و کوهبنان در منطقه سیریز

 

سرکار خانم عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان صبح امروز به صورت سرزده از منطقه ی سیریز و پروژه های باند دوم محور زرند – سیریز، چمن مصنوعی، ورزشگاه نیمه کاره ، بانک صادرات ، مرکز دوخت ، معدن سادات سیریز و جایگاه سوخت سیریز بازدید کرد.

سرکار خانم شریعتی در بازدید از بانددوم محور زرند – سیریز از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت و در خصوص نقاط حادثه خیز این محور و جذب اعتبارات جهت تکمیل هرچه سریعتر این پروژه قول پیگیری داد
وی همچنین در بدو ورود به سیریز با حضور در گلزار شهدای گرانقدر به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام کرد.

در ادامه ی برنامه ی بازدید نماینده محترم با حضور در بانک صادرات در جریان مشکلات مردم منطقه قرار گرفت و در خصوص مشکل به وجود آمده برای مردم گفت : مشکل بانک حل شده ، به زودی دستگاه ATM(خودپرداز) در محل نصب و یک نیرو نیز به کارکنان بانک جهت تسریع کار ارباب رجوع اضافه خواهد شد . وی از اقای عسکری رئیس بانک صادرات زرند که همراه وی بودند خواستند هرچه سریعتر پیگیری موارد مطرح شد صورت گیرد.

در ادامه ی سفر خانم شریعتی از مرکز دوخت سیریز جامه بازدید و با کارکنان این مرکز گفتگو کردند .

خانم شریعتی سپس از معدن سنگ آهن سادات و روند بهره برداری معدن و کارخانه در حال ساخت کنسانتره در حال ساخت بازدید کرد؛ همچنین با مهندس احرامیان و مهندس شجاع مدیر عامل مجتمع صنعت و معدن ذوب آهن‌جنوب شرق ایرانیان گفتگو و از مشکلات و روند پیشرفت پروژه های در حال اجرا جویا شد .

شریعتی در این بازدید با شنیدن مشکلات معدن در امر صادرات و واردات عنوان کرد بهترین راه حل تشکیل شورای اندیشه ورز معادن استان می باشند تا مسایل و مشکلات از طریق این شورا پیگیری و حل گردد . وی در ادامه از مسئولین معدن خواست همیشه نگاه ویژه ای در به کار گیری نیرو های بومی داشته باشند و به دغدغه نیروهای معدن در بحث حقوق و ساعات کاری رسیدگی ویژه شود و همچنین در خصوص کمک های عمرانی به منطقه نیز تاکید کرد .

مهندس شجاع نیز پیرو صحبت های خانم شریعتی عنوان کرد: یکی از سیاست های معادن استان به کار گیری نیروی بومی بوده و تا حد امکان از نیروی بومی سیریز استفاده کردیم و در پروژه های بعدی نیز قطعا از جوانان بومی استفاده خواهیم کرد و در بحث آموزشگاه فنی پیگیری هایی صورت گرفته تا در منطقه ایجاد و نیروی های بومی منطقه آموزش داده شوند .

در ادامه ی این بازدید نماینده شهرستان زرند از پمپ بنزین سیریز ، زمین چمن و ورزشگاه نیمه کار رهاشده نیز بازدید کرد. در خصوص برق زمین چمن مصنوعی نیز با ریاست اداره برق که در معیت نماینده بود سفارش شد تا به صورت ویژه این مشکل را حل نماید و در خصوص ورزشگاه نیمه کاره نیز گفت: پیگیری صورت گرفته تا در آینده به واگذاری به بخش خصوصی این پروژه تکمیل و مورد استفاده مردم منطقه قرار گیرد.شایان ذکر است در پایان این بازدید خانم شریعتی تاکید کردند طرح های بسیار خوبی راجع به شهر سیریز در حال بررسی است که به محض قطعی شدن به اطلاع خواهد رسید

 

مطالب مرتبط

دیدگاه شما