تاریخ ارسال : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت : 6:35 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

افتتاح ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی شهید ابراهیمی سیریز

 

🔹به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز ؛صبح امروز۲۰ بهمن ماه ۹۹ همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی شهید ابراهیمی سیریز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

🔹مهندس عرب پور ریاست مرکز بهداشتی درمانی شهرستان زرند در آیین افتتاح ساختمان جدید این مرکز گفت :ساختمان قدیمی این مرکز در همین دولت بازسازی شد اما به دلیل عدم استحکام لازم در مقابل بحران ها و زلزله، ساختمان جدید با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان و ۳۵۰ متر زیربنا ؛ ساختمان جدید ساخته شد.

🔹 عرب پور گفت: در حال حاضر در این مرکز؛ پزشک، دندانپزشک و آزمایشگاه در حال خدمت رسانی به مردم هستند و با توجه به خودیاری های مردمی آزمایشگاه نیز تجهیز و با پیگیری های دکتر جعفری مدیر کل بیمه سلامت استان برخی دستگاه ها در محل آزمایشگاه نصب شده است .

🔹مهندس عربپور در ادامه گفت :جمعیت ۳۴۰۲ نفر و ۱۰۱۲ خانوار منطقه سیریز تحت پوشش این مرکز هستند که از خدمات آن استفاده می‌کنند.

🔹وی گفت : تاکنون دندانپزشک به صورت سیار در روزهای مشخصی در هفته به مردم خدمت رسانی می کرده که در صورت استقبال مردم منطقه پیگیری لازم صورت گرفته تا دندانپزشک ثابت در محل مرکز مستقر گردد ؛ داروخانه نیز در دو شیفت صبح و عصر به مردم خدمت رسانی کرده و پرستار مرکز نیز با توجه به فاصله ای که با شهرستان دارند به صورت آنکال در آمده تا در ساعات اورژانسی به مردم خدمت رسانی نماید.

🔹فرماندار زرند نیز ضمن تبریک دهه مبارک فجر به مردم شهید پرور شهر سیریز از مهندس عرب پور بابت پیگیری‌های ساختمان جدید تشکر کرد.

🔹صادق زاده یکی از کارهای زیرساختی و اساسی جامعه را بهداشت و درمان دانست و در ادامه گفت : در دولت تدبیر و امید تحول عظیم در بخش سلامت انجام شده و نیاز جامعه اسلامی ما تحول سلامت بوده که خوشبختانه محقق شد.

🔹خروجی طرح تحول سلامت در کشور در مقابله این بیماری منحوس با ساخت مراکز درمانی و بیمارستانی توانستیم با این بیماری مقابله و مبارزه کنیم .امروزه در بحث درمان ۲ بیمارستان در شهرستان زرند داریم که بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی تامین اجتماعی بار درمان کل شهرستان را در اوج روز های بیماری کرونا به خوبی به دوش کشید و انجام وظیفه کرد و با تلاش و پیگیری‌های انجام شده بیمارستان سینا که سال ها رها شده بود با پیگیری های نماینده سابق و فعلی و همتی مضاعف امروزه افتتاح شده و در حال خدمت رسانی به مردم شهرستان می باشد.

🔹صادق زاده در ادامه گفت: منطقه سیریز از مناطقی است که مستحق انجام خدمات رسانی است و برای مردم پرتلاش منطقه سیریز خوشحالیم که شهر سیریز در آینده به عنوان قطب اقتصادی برای شهرستان زرند مطرح خواهد شد و یک افق توسعه‌ی ما در آینده در منطقه سیریز خواهد بود. با توجه به زیرساخت‌ها و معادن غنی که دارد شاهد بهره‌برداری از کارخانه گندله کنسانتره و چرخه ی فولاد در این منطقه در آینده خواهیم بود که گامی بلند برای مردم منطقه می باشد.

🔹 صادق زاده گفت: در بخش درمان همانگونه که قبلاً مرکز بهداشتی درمانی شهید ابراهیمی در منطقه خدمت رسانی می‌کرده امروز شاهد بهره برداری از ساختمان جدید مرکز با تجهیزات جدیدتر بودیم تا به امید خدا خدمات بهتر و موثر تری به مردم این منطقه داده شود
.
در پایان ازپرسنل این مرکزبهداشتی درمانی که به مردم خدمت رسانی می کنند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه شما