تاریخ ارسال : ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت : 9:13 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

*برترین های رشته های ورزشی نوروز ۱۴۰۰ در سیریز*

 

*برترین های رشته های ورزشی نوروز ۱۴۰۰ در سیریز*



پرتال اطلاع رسانی سیریز : هرسال در ایام نوروز در سیریز مسابقات ورزشی در رشته های مختلف برگزار و شرکت کنندگان در فضای سالم به رقابت می پردازند .

نوروز ۱۴۰۰ نیز طبق سنوات گذشته ورزشکاران سیریزی در رشته های فوتبال چمن ، طناب کشی و مچ اندازی به رقابت پرداختند و مسابقات قویترین مردان و تنیس با توجه به شیوع بیماری کرونا لغو گردید.

مسابقات فوتبال جوانان از ۲۹ اسفند ماه در قالب۷ تیم شروع و تا ۵ فرودین ماه ادامه داشت که در پایان مسابقات تیم های برتر به ترتیب تیم کارخانه کنسانتره سیریز و شهید حسین عباس زاده به ترتیب مقام اول و دوم را از آن خود کردند . همچنین آقای گل و بازیکن اخلاق مهدی جعفری و سید‌محسن حسینی معرفی شدند .

مسابقات مچ اندازی نیز در هفتمین روز از نوروز ۱۴۰۰ با همکاری باشگاه جهان پهلوان تختی برگزار شد
نفر اول مشترکا نبی الله حسن زاده و محمد ناصر ابراهیمی
نفر دوم رضا حسن زاده
نفر سوم امیرحسین جعفری
دست چپ صالح درستی نفر اول

در ادامه مسابقات نوروزی؛ مسابقه طناب کشی در نهمین روز از نوروز ۱۴۰۰ در قالب ۵ تیم به رقابت پرداختند که تیم های شهید صفر ایزدی با ۸امتیاز(مقام اول) ،تیم کافه طهرون با ۶امتیاز(مقام دوم)و تیم تختی با۴امتیاز (مقام سوم) را از آن خود کردند.

در بخش فوتبال پیشکسوتان که با یاد و خاطره پاسدار شهید محمود شمس الدینی و همزمان با سالگرد شهادت ایشان برگزار شد نیز ۵ تیم از ششمین روز از نوروز ۱۴۰۰ به رقابت پرداختند که در پایان تیم شهید جعفر جعفری اول و تیم شهید شیر علی حسن زاده مقام دوم رو از آن خود کردند.
پرتال اطلاع رسانی سیریز از تمامی مسئولین برگزاری مسابقات و ورزشکاران محترم که موجب پیشرفت ورزش شهر و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در این ایام شدند تقدیر و تشکر می نماید.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما