تاریخ ارسال : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت : 9:39 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

کشف ۳۵۳ کیلوگرم مواد فیونی در محور سیریز-بافق

فرمانده انتظامی استان از ناکامی قاچاقچیان در انتقال 353 کیلو گرم حشیش و دستگیری 5 متهم در عملیات پلیس شهرستان "زرند" خبر داد.

پرتال اطلاع رسانی سیریز: سردار “عبدالرضا ناظری” اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس شهرستان زرند با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر به  مرکز کشور مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با رصد مستمر تحرکات قاچاقچیان مسیر تردد آنان را در این شهرستان شناسایی و  با تشکیل ۲ تیم عملیاتی  محور “زرند – یزد”  را تحت کنترل خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه  بیان داشت: ماموران پس از مشاهده خودروهای پژو ۴۰۵  و سمند  متعلق به قاچاقچیان، طی عملیاتی منسجم  همزمان آنان را در یک نقطه معلوم متوقف و در بازرسی از خودروی سمند  ۳۵۳ کیلو حشیش کشف و در این رابطه ۵ قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

سردار “عبدالرضا ناظری” در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: پلیس با توان اطلاعاتی خود قاچاقچیان مواد مخدر را در جای جای استان پهناور کرمان ناکام خواهد گذاشت و مردم عزیز نیز می توانند از طریق شماره ۱۱۰ در این زمینه با پلیس همکاری کنند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه شما