تاریخ ارسال : ۲۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت : 11:46 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email
با محوریت پروژه مهر صورت گرفت

بازدید مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند از مدارس سیریز


با محوریت پروژه مهر صورت گرفت:

دیدار مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند با اولیاء و مربیان دانش آموزان مدارس سیریز

با محوریت پروژه مهر و بررسی روند ثبت نام دانش آموزان ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند به همراه معاون آموزش متوسطه و کارشناس آموزش متوسطه نظری با اولیاء و مربیان دانش آموزان مدارس سیریز و اعضاء شورای اسلامی در سالن دبیرستان شهید محمد رضا علی بیگی دیدار و گفتگو کرد.

پرتال اطلاع رسانی سیریز ، حسین کاظمی  به پروژه مهر اشاره کرد وافزود: مشارکت فکری همه صاحب نظران در اجرای مطلوب پروژه ملی مهر، سازنده است.
وی افزود: سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹  تجربه بسیار متفاوتی برای آموزش و پرورش بود از این جهت که با بحرانی مواجه شدیم که هیچ گونه پیش زمینه فکری و آمادگی در خصوص برنامه ریزی برای آموزش مجازی نداشتیم.
کاظمی  با اشاره به این که در سال تحصیلی گذشته پنج کارگروه برای اجرای پروژه مهر داشتیم، افزود: دو کارگروه آموزشی – پرورشی به منظور آمادگی آموزش های غیرحضوری و کارگروه سلامت و بهداشت به منظور نظارت بیشتر بر اجرای دقیق شیوه نامه های بهداشتی سال گذشته به کارگروه های ستاد پروژه مهر اضافه شد هر چند که ضرورت تشکیل کارگروه فناوری اطلاعات به منظور رفع چالش های سامانه های دانش آموزی احساس می شود.
گفتنی است  در خصوص راه اندازی رشته فنی و حرفه ای  در سیریز ، ثبت نام دانش آموزان و اجرای مطلوب پروژه مهر بحث و تبادل نظر شد.


/روابط عمومی مدیریت اموزش و پرورش شهرستان زرند

 

مطالب مرتبط

دیدگاه شما