تاریخ ارسال : ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت : 10:11 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

یادواره شهدای دانش آموزی در سیریز برگزار شد.

💥مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند:
ساماندهی فضای فیزیکی، جهت بالابردن کیفیت آموزشی در مدارس سیریز ضروری است

🔸به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز: عبدالوحید جعفری در یادواره شهدای دانش آموزی که شامگاه چهارشنبه ۳۰فروردین در سیریز برگزار شد ضمن گرامیداشت مقام شهیدان و تکریم خانواده شهدا اظهار داشت: دغدغه بسیاری از خانواده ها عدم برگزاری آزمون های نهایی است که این موضوع بر اساس دستورالعمل وزارتی است. به طوری که با توجه با تاثیر ۴۰درصدی آزمون نهایی در کنکور سراسری، حوزه های امتحانی  زیر صد نفر همچون سیریز، دشتخاک، شعبجره حذف و به شهرستان منتقل می‌شود، وی افزود دغدغه اولیای دانش آموزان کاملا قابل درک است و ما نامه نگاری های لازم را جهت رفع این مشکل انجام دادیم که چنانچه این مسئله رفع قانونی گردد به اطلاع  مدارس خواهیم رساند.

🔹همچنین مدیر آموزش آموزش پرورش شهرستان زرند اظهار داشت با تلاش فراوان رشته فنی در سیریز راه اندازی شد و امکاناتی خوبی هم به آن اختصاص داده شد ولی با توجه به جدید بودن این رشته در سیریز نواقصی هم وجود دارد که سعی بر آن است ظرف مدت کوتاهی آنها رو حل نماییم که دانش آموزان با دغدغه کمتری به تحصیل بپردازند.‌

🔹عبدالوحید جعفری  از اجرای  زمین چمن مصنوعی برای دانش آموزان سیریزی خبر داد و تصریح کرد: در طرح توسعه فضاهای ورزشی، مقرر است با تکمیل اعتبار ،زمین ورزش چمن مصنوعی در سیریز احداث می گردد.

🔹جعفری خاطر نشان کرد همچنین با توجه به بعد مسافت شهر سیریز از شهرستان، ظرف ماه های آینده خانه معلم و مهمانسرا با کلیه امکانات در ساختمان اهدایی مرحوم امیرحسینی  راه اندازی می‌شود.

🔹وی در ادامه از دغدغه اولیا گرامی و شهردار و اعضای شورای شهر سیریز در زمینه مسائل آموزشی و پرورشی در سیریز تشکر و قدردانی نمود.‌

🔹شایان ذکر است در این مراسم خانواده معظم شهدا، دانش آموزان سیریز و شهردار و شورای شهر و مدیران و فرهنگیان سیریز  حضور داشتند و  به بیان مشکلات و دغدغه های حوزه دانش آموزی پرداختند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه شما