تاریخ ارسال : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت : 9:14 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

ایمن سازی محدوده ریلی آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) و آرامستان سیریز*

 

💥 *ایمن سازی محدوده ریلی آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) و آرامستان سیریز

🔹 *پرتال خبری سیریز*: با توجه به نزدیک بودن شروع عملیات بازسازی خط ریلی محور سیریز – زرند و افزایش سرعت قطارها در این محور، همچنین با توجه به قرارگرفتن آستان مقدس امامزاده جعفر(ع)، گلزار شهدای گرانقدر و آرامستان شهر سیریز در حریم ریلی راه آهن و تردد زائران و رهگذارن به ویژه در زمان برگزاری مراسم سنتی منطقه در این محدوده؛ پروژه ی حصار کشی به دستور مدیر کل محترم راه آهن کرمان با اعزام تیم کارشناسان این اداره و برگزاری جلسات با شورای اسلامی و شهرداری سیریز برنامه ریزی گردید.

🔹این پروژه با همکاری اداره کل راه آهن کرمان، شهرداری و شورای شهر سیریز در اردیبهشت ماه سال جاری(۱۴۰۲) با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

🔹 همت، پشتکار و پیگیری مدیر کل محترم راه آهن کرمان جناب مهندس ارجونی برای اجرای این پروژه ستودنی است و می توان گفت تنها پروژه در منطقه است که با نظارت مستقیم مدیر ارشد استانی به ثمر رسیده. حس نوع دوستی و اهمیت حفظ جان افراد، نشان انسانیت و حس مسئولیت پذیری مدیران جهادی است.

🔹پرتال خبری سیریز: با نهایت احترام از جناب مهندس ارجونی، تیم معاونین ، کارکنان قطعه ۱۳۴ و ۱۳۵خط و ابنیه فنی سیریز، شورای اسلامی و شهرداری که در این پروژه فعالیت مستمر داشتند، صمیمانه تشکر و قدرانی می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما