تاریخ ارسال : ۰۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت : 7:43 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

مشارکت معادن و کارخانجات در ساخت باند دوم محور زرند- بافق تا سیریز

 

🔹سرپرست فرمانداری زرند از مشارکت معادن و کارخانجات در تامین هزینه‌های اجرای بخشی از باند دوم محور زرند- بافق تا سیریز خبر داد. 🔹پرتال اطلاع رسانی سیریز، جلسه شورای معادن به ریاست سید رضا حسینی نژاد سرپرست فرمانداری و با حضور رؤسای ادارات صمت، تعاون،کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و تعدای از مدیران معادن و کارخانجات شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

🔹سرپرست فرمانداری با اشاره به صنعتی شدن شهرستان و ضرورت تامین زیرساخت های حمل و نقل با توجه به افزایش تردد کامیون های سنگین حامل مواد صنعتی و معدنی اظهار داشت: حجم زیادی از حمل بار شهرستان از جاده زرند-بافق جابجا می شود که با توجه به عرض کم جاده، احداث باند دوم این جاده اهمیت دوچندان دارد.

🔹وی ادامه داد: مشارکت معادن و کارخانجات که بیش از دو سوم حجم ترافیک این جاده مربوط به آنهاست در تکمیل بخشی از این محور یکی از اقدامات ماندگار در عرصه راهسازی کشور خواهد بود.

حسینی نژاد با اشاره به پتانسل‌های موجود در شهرستان زرند بیان کرد: این شهرستان با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی ارتباط دهنده شبکه حمل و نقل بین دو استان کرمان و یزد است و وجود معادن و صنایع مهم در زرند افزایش بار ترافیکی در محورهای ترانزیتی را به همراه دارد.

🔹وی ابراز امیدواری کرد با پیگیری های خود و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در زمینه جذب اعتبارات ملی بتوان این محور پرتردد و مهم را دو بانده و ایمن‌سازی‌ نمود.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما