تاریخ ارسال : ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت : 4:27 ب.ظ ۳ نظر
Print Friendly, PDF & Email

برگزاری یادواره شهدا ۲۱/۱/۹۴

ششمین یادواره ۴۵شهید گرانقدر سیریز باحضور مسئولین استان و شهرستان و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی برگزار گردید.
در نخست این مراسم با آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و سپس توسط گروه موزیک سپاه شهرستان زرند سرود جمهوری اسلامی سروده شد و بعد از آن حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرند ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) از عوامل اجرایی و حضور مردم شهید پرور در ششمین یادواره شهدای سیریز تقدیر و تشکر نمودند.
بعد از سخنان حجت اسلام و المسلمین ابراهیمی ۳تن از آزادگان ۸ سال دفاع مقدس خاطراتی را از دوران اسارت خودت بیان کردند.و سپس مراسم با صدای مداح اهل بیت جناب اقای حسینخانی گرم شد. و سپسدحجت السلام والمسلمین دکتر رفیعی به سخنرانی پرداختند.
دکتر رفیعی در جمع مردم ولایت مدار و شهید پرور سیریز ضمن عرض تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) از مسئولین برگزار کننده یادواره و حضورپر شور مردم تقدیر و تشکر کرد.
حجت الاسلام و المسلمین رفیعی در جمع مردم ولایت مدار سیریز با استناد به سیره ی شهدا ،شهادت را بالاترین نیکی دانستند و با بیان خاطراتی از شهدا وظیفه ی امروز جامعه را پیروی عملی از راه شهدا دانستند.
ایشان یادواره ی شهدا را فرصتی مناسب برای تکریم حماسه سازان ۸ سال دفاع مقدس دانست و مقام شهید را در نزد خداوند با بهره گیری از ایات قران و روایات و شهدای صدر اسلام تشریح نمود.
استاده حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به سالروز شهاد شهید صیاد شیرازی در خصوص تقید ایشان در نماز اول وقت و همچنین خاطراتی از شهید مهدی زین الدین این شهید را الگوی مناسبی برای نسل جوان امروز معرفی کردند.
ایشان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به مقام حضرت ابوالفضل(ع) اظهار داشت قیامت همه بر مقام شهید غبطه میخورند و اما شهدا به مقام حضرت ابوالفضل(ع) غبطه میخورند چرا که او با معرفت کامل در راه ولایت جانفشانی کرد.
مطالب مرتبط

  • محممممممد ۱۳۹۴/۰۲/۱۷ - ۸:۵۴ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام
    قربون شهدا برم من
    ولی دست از این کارهای که سالانه بودجه های کلان صرف ان میشه بردارین
    اگه سالی یک پارک یا یک خیابان اوکی کرده بودین و یه نام شهید روی ان گذاشته بودین
    بیشتر از این یادشون میکردیم
    خوش باشین

    (0)(0)
  • morning ۱۳۹۴/۰۲/۲۱ - ۷:۲۵ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام نظر دوستمون محممممممد خوبه
    اگه دقت کرده باشید بزرگترین پارک زرند اسمش هست پارک شهید
    میشه بعنوان پیشنهاد از خانواده های معظم شهدا و کمک از بنیاد شهید نسبت به ایجاد یک پارک در خور شهدا گرانقدر سیریز اقدام کرد.
    البته با جمع آوری ایده های مختلف میتوان فضاهایی خیلی عالیتر از زرند هم ساخت
    مثلا نوع سردر پارک شهید
    یا یک نوع المان eleman هنری
    و و و

    (0)(0)
  • بنده خدا ۱۳۹۴/۰۳/۰۸ - ۳:۳۰ ب٫ظ - پاسخ دادن

    خوبه ولی مادر شهید هنوز رو خاک مینشیند سر قبر فرزندش پول بیت المال را صرف کار های بهتری هم میشود کرد یاد کردن از شهدا خوبه ولی پیام شهدا یادمان نرود اقایان خاص

    (0)(0)
  • دیدگاه شما