تاریخ ارسال : ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت : 1:36 ب.ظ ۲ نظر
Print Friendly, PDF & Email

مراسم تودیع و معارفه بخشدار یزدان اباد

آئین تقدیر از زحمات علی حسن زاده بخشدار سابق یزدان آباد و معارفه ابوذر شهابی نژاد بخشدار جدید آن بخش با حضور حبیب الله خنجری فرماندار زرند، حجت الاسلام و المسلمین سهرابی امام جمعه یزدان آباد، مسئولین و شوراهای اسلامی شهر یزدانشهر و بخش یزدان آباد در محل بخشداری یزدان آباد برگزارشد.

 

dd-zz8 1

 

آئین تقدیر از زحمات علی حسن زاده بخشدار سابق یزدان آباد و معارفه ابوذر شهابی نژاد بخشدار جدید آن بخش با حضور حبیب الله خنجری فرماندار زرند، حجت الاسلام و المسلمین سهرابی امام جمعه یزدان آباد، مسئولین و شوراهای اسلامی شهر یزدانشهر و بخش یزدان آباد در محل بخشداری یزدان آباد برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری زرند در ابتدای این نشست حبیب الله خنجری فرماندار زرند گفت: تعامل و همکاری مسئولین و شهروندان می تواند راهگشای مسائل و مشکلات جامعه باشد.

خنجری فرماندار زرند تصریح کرد: در هر دوره ای به تناوب شرایط و موقعیت ها فعالیت هائی انجام گرفته است و تمام سعی مسئولین و مدیران اجرایی تلاش در جهت خدمت صادقانه به مردم می باشد.

فرماندار زرند افزود: همه ما باید همت کنیم با تعامل، همکاری و مساعدت یکدیگر در بخش های مختلف باری از دوش مردم برداریم.

وی تلاش ها و مجاهدت های حسن زاده در زمان تصدی بخشداری یزدان آباد را قابل ستایش دانست و گفت: تمام تلاش خود را برای آبادانی و پیشرفت شهرستان و حل مشکلات مردم با مدیران و مسئولان بکار خواهم بست.

حبیب الله خنجری اظهار داشت: شهرستان زرند ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی دارد و باید با استفاده از ظرفیت های موجود بخشی از عقب ماندگی های شهرستان را جبران کنیم.

فرماندار زرند در بخش دیگری از این مراسم به برگزاری دو انتخابات در سال جاری اشاره کرد و گفت: در برگزاری انتخابات باید از آرای مردم صیانت و امانتداری کرد و بابرگزاری انتخاباتی پرشور حق خود را به اسلام و انقلاب ادا نمائیم.

وی به خدمات بخشدار سابق یزدان آباد اشاره کرد و افزود: تأمین اعتبار سه میلیارد تومان آب شهر یزدانشهر، تأمین ۱/۵ میلیارد تومان اعتبار آب دهستان سیریز، اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان مسیر ده فیاض به حصن آباد، اعتبار جاده یزدانشهر – سیریز از مهمترین برنامه های بخشدار سابق می باشد.

خنجری به عملیات گاز رسانی به روستای حصن آباد در سال گذشته نیز اشاره و تصریح کرد: با پیگیری دکتر امیری نماینده شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و بخشدار یزدان آباد عملیات گاز رسانی به دهستان سی ریز در سال جاری آغاز خواهد شد.

فرماندار زرند بخشدار را نماینده عالی دولت در هر بخش دانست و گفت: حق مردم بیش از این فعالیت ها می باشد و انشاء ا… با همکاری و همراهی مهندس شهابی نژاد بتوانیم خدمات بهتر و مطلوب تری را ارائه دهیم.

علی حسن زاده بخشدار سابق یزدان آباد نیز در ادامه به گزارشی از عملکرد چندین ماهه خود در بخشداری یزدان آباد پرداخت و گفت: آبادانی و پیشرفت هر نقطه از شهرستان زرند باعث خرسندی و خوشحالی مسئولین و شهروندان می شود.

IMG-20150802-WA0025

ابوذر شهابی نژاد بخشدار جدید یزدان آباد نیز از شاخصه ارزشمند زرند گفت و افزود: شاخصه اصلی شهرستان زرند مردمان نجیب و ولایتمدار آن می باشد.

بخشدار جدید یزدان آباد افزود: مشارکت مردم، همراهی، وحدت و انسجام با بخشداری ها می تواند کمک مؤثری به توسعه و عمران شهرها و بخش ها نماید.

مطالب مرتبط

  • morning ۱۳۹۴/۰۵/۱۲ - ۳:۳۱ ق٫ظ - پاسخ دادن

    با سلام
    ضمن تشکر و تقدیر از زحمات بخشدار سابق و تبریک به جناب شهابی نژاد، امیدواریم حضور ایشان در بخشداری این منطقه منشاء خیر و برکت برای همه بخصوص مردم سیریز باشد
    برای ایشان آرزوی موفقیت داریم

    (2)(0)
  • عبداله محبی ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۸:۴۷ ق٫ظ - پاسخ دادن

    با عرض سلام و تبریک خدمت دوست و همکلاسی عزیزم محبی هستم از لاهیجان امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق و سربلند باشی به امیددیدار

    (2)(0)
  • دیدگاه شما