تاریخ ارسال : ۰۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت : 2:47 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

برگزاری جلسه مسئولین و شوراهای اسلامی سیریز در دهیاری

IMG_0613

 جلسه ای مورخ ۹۴/۷/۶با حضور بخشدار محترم یزدان اباد مهندس شهابی نژاد،امام جمعه محترم یزدان اباد حجت الاسلام سهرابی،جناب سروان سنگ پهنی رئیس پلیس را شهرستان زرند،جناب عوض پور رئیس بنیاد مسکن شهرستان زرند و شوراهای اسلامی سیریز در محل دهیاری برگزار گردید.

در اغاز جلسه آقای ابراهیمی نماینده شوراهای سیریز مسائل مهم را مطرح کردند تا در جلسه به انها پرداخته شود از جمله:

۱- تعویض شبکه فرسوده کل دهستان

۲- رفع آبهای سطحی در دهستان

۳-  اجرای طرح هادی و ایجاد کانال تاسیسات

IMG_0612IMG_0605

گزارش مسائلی که در جلسه مطرح گردید به طور مختصر ذکر شده است

۱-موضوع تعین تکلیف زمین های موقوفی در فتح اباد: موضوع تعین تکلیف زمین های موقوفی در فتح اباد  جهت تسهیل در امر ساخت ساز و اهدای پروانه ساختمان به افراد متقاضی ،بخشدار محترم قول پیگیری جدی این مساله را در شورای برنامه ریزی شهرستان دادند که این مساله هر چه سریعتر برطرف گردد.

۲-ایجاد سرعت گیر در نقاط حادثه خیز سیریز:جناب سروان سنگ پهنی خاطر نشان کردند که در جهت اجرای سرعت گیر ،دهیاری باید محل های حادثه خیز را مشخص کند و برای ایجاد سرعت گیردر شورای ترافیک این مساله پیگیری شود. همچنین مقرر گردید که در ایام محرم جلسه به صورت مردمی در سیریز برگزار گردد تا مردم در جریان کامل مسائل راهنمایی و رانندگی قرار گیرند.

۳-اجرای طرح هادی:جناب مهندس عوض پور رئیس بنیاد مسکن شهرستان زرندبیان کردند به محض تامین بودجه طرح بازنگری هادی دهستان سیریز کلید بخورد و همچنین در مورد زمین هایی که قابلیت استفاده مسکونی دارند گفتند که این زمین ها در صورت امکان جهت استفاده به جوانان واگذار شود و برای تامین این امر پیشنهاد شهرک در کنار پمپ بنزین داده شده و در خصوص عقب نشینی و  اجرای طرح هادی قول مساعدت و اجرای یک پروژه آسفالت دیگر دادند.

۴-بخشدار محترم در خصوص تعویض شبکه فرسوده قول مساعدت دادندو همچنین در خصوص رفع آبهای سطحی روستا خواستار طرح جامع برای این امر مهم شدند.

در پایان نیز دهیار محترم جناب اقای ابراهیمی در خصوص اجرای پروژه گاز رسانی گفتند در حال حاضر پیمانکار این پروژه مهم در حال انتخاب و طی کردن مراحل قانونی است . دهیار محترم در خصوص اجرای طرح تعریض ورعایت حریم و عقب نشینی در جهت تسهیل در امر گاز رسانی خواستار مشارکت حداکثری مردم شدند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه شما