تاریخ ارسال : ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت : 7:14 ق.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

دکتر تاجگردون: گاز رسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان سال ۹۵

82457_881

دکتر غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: در قانون بودجه سال جاری منابع نسبتاً مناسبی برای بحث روستا در زمینه های گازرسانی اختصاص یافته که امیدواریم تا پایان سال ۹۵ روستاهای بالای ۲۰ خانوار گاز رسانی شوند.
وی بیان کرد: البته آبرسانی، آسفالت و بهسازی راههای روستایی که به صورت مجانی و غیر مجانی نیز انجام می شود و منابعی در اختیار دهیاران است که می توانند با آن کار کنند و باعث اشتغال و تولید شود تا تعادل مناسبی برای زندگی در روستا فراهم شود.
دکتر تاجگردون، اضافه کرد: خوشبختانه اعتبارات مربوط به هدفمندی موجب بهتر شدن توزیع درآمد در جامعه شده که امیدواریم با منابعی که تزریق می شود موجب بهتر شدن زندگی مردم در روستا شویم.
وی در خصوص افزایش بودجه سال ۹۵ روستاها، گفت: تزریق منابع در بحث اعتبارات ماده ۱۸۰قانون برنامه ما آن را دائمی کردیم یعنی در آینده اگر برنامه نیز تغییر کند اعتباراتش منظور می شود و ۲ درصد از سرجمع اعتبارات نیز به آن اضافه می شود یعنی هرچقدر اعتبارات دولت افزایش پیدا کند این عدد ۲ درصد نیز اضافه می شود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خوشبختانه با اعتباراتی که چه به صورت مستقیم و چه غیر مستقیم تزریق می شود پیش بینی می کنم در ساماندهی سکونتگاه های روستایی، تولید و اشتغال روستا موثر باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما