تاریخ ارسال : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت : 5:48 ق.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه: کتاب بخوانید

Adel-rambod-dailybist.com-2114

عادل فردوسی پور پس از سالها با حضور در یک برنامه تلویزیونی تن به گفت و گو داد و به سوالات رامبد جوان پاسخ داد.
به گزارش “ورزش سه“، این برنامه با تشویق شدید فردوسی پور توسط جوان آغاز شد و با حضور جناب خان در پارت سوم برنامه شکل دیگری به خود گرفت

مجری و گزارشگر محبوب صدا و سیما و برنامه نود درباره علایق خاص فوتبالی اش گفت: در منزل من زمان پخش فوتبال سه تلویزیون روشن است و به پخش فوتبال می پردازد و یک رادیو هم روشن است و مسلما هر کس بیاید دیوانه می شود.
اما آنچه را که موجب شد تا این مطالب در سایت سیریز قرار داده شود مربوط به درخواست فردوسی پور از مردم به کتابخوانی و همچنین استفاده از استعدادها برای آبادانی ایران بود.
درخواست فردوسی پور؛ کتاب بخوانید، جوک نفرستید
عادل فردوسی پور با انتقاد از اینکه مردم توجه و علاقه ای به خواندن کتاب از خود بروز نمی دهند گفت: واقعا برایم جای تعجب است که چرا مردم دیگر به کتاب خوانی علاقه ندارند و این برخلاف تمام کشورهای در حال توسعه است که از فرصتی در مترو و … در حال خواندن کتاب هستند. ما متاسفانه بیشتر وقت خودمان را صرف حضور در فضای مجازی و فرستادن جوک به یکدیگر می کنیم که به نظرم عادت درستی نیست.
آیتم پایانی برنامه خندوانه اختصاص به آرزوی فردوسی پور برای مردم داشت: آرزوی سلامتی برای مردم خوب ایران و امیدوارم هیچ استعدادی از مملکت خارج نشود و دست به دست هم بدهیم و کشورمان را به سمت شکوفایی ببریم.
اگر ما این جمله ی عادل رو که گفت امیدوارم هیچ استعدادی از مملکت خارج نشود را در مقیاس کوچکتر و برای سیریز خودمان در نظر بگیریم باید هر کدام از ما که خواننده ی این مطلب در هر کجای ایران هستیم دست به دست هم دهیم و زادگاهمان را آباد کنیم..

مطالب مرتبط

دیدگاه شما