تاریخ ارسال : ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت : 6:15 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

برگزاری جلسه اعضاء هیئت امنا هیئات عزاداری سیریز و شورای محترم و دهیاران

مشروح جلسه در مورخ ۹۴/۷/۲۳
به مناسبت ماه محرم جلسه ای با حضور اعضاء هیئت امنا کلیه مساجد سیریز ، شورای محترم ،دهیاران و رییس محترم پاسگاه انتظامی برگزار گردید.

در آغاز با تلاوت قرآن آقای مومنی رئیس محترم پاسگاه انتظامی سیریز جلسه را شروع کردند و در خصوص برگزاری هر چه باشکوه مراسمات محرم تاکید داشتند و از هیئت امناء مساجد در خصوص معرفی افرادی برای انتظامات تاکید کردند.
پس آن آقای جعفری (شورای اسلامی سیریز) در خصوص کمک به شورا و دهیاری تاکید کردند تا شاهد مشارکت بیشتر مردم باشیم.
در ادامه آقای ابراهیمی دهیار سیریز تشکیل این جلسه را با هدف همسو شدن دهیاری و شورا در برگزاری هر چه باشکوه تر محرم دانست و در ادامه خواستار دعوت به مشارکت بیشتر مردم برای پیشبرد اهداف روستا شد، در این جلسه آقای ابراهیمی از هیئت امنا کلیه مساجد خواستند تا از روحانیت معزز بخواهند که در این ایام وقتی را به این امر مهم اختصاص دهند و مردم را نسبت به این امر مهم دعوت نمایند.

لازم بذکر است که در خصوص برگزاری مراسم تعزیه پیشنهاداتی داده شد که پس از بررسی مقرر گردید کلیه هیئات که در این امر مشغول هستند، بعنوان یک تیم حرفه ای در کنار هم قرار بگیرند تا شاهد یک همدلی و اتحاد در این اقدام باشیم، تا این همدلی زمینه ساز عزاداری های مشترک و واحد در میدان امامزاده جعفر باشیم.

IMG_0657 IMG_0665 IMG_0675 IMG_0678 IMG_0682 IMG_0686

مطالب مرتبط

دیدگاه شما