تاریخ ارسال : ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت : 9:17 ق.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

گازرسانی به سیریز تا پایان امسال

مقرر گشت تا پایان سال جاری عملیات اجرایی گازرسانی به اخرین دهستان بخش یزدان آباد، روستای سیریز انجام پذیرد.

yazdanabad

دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری بخش یزدان آباد، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران با وفایش، گفت: تاکنون جلسات متعددی با مسولین گاز استان کرمان داشته ام که در نهایت مقرر گشت تا پایان سال جاری عملیات اجرایی گازرسانی به اخرین دهستان بخش یزدان آباد، روستای سیریز انجام پذیرد.

  وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به دهستان های سربنان و جرجافک از توابع بخش مرکزی زرند و دهستان ده علی از توابع بخش مرکزی کوهبنان تا پایان سال جاری خبر داد.

 امیری با اشاره بر اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت شهرستان زرند است، افزود: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی پروژه های نیمه تمام که عمدتا در بخش آب ، جاده، و ورزش مربوط می شوند را تکمیل نمایند.

  خنجری فرماندار زرند نیز از اختصاص اعتبار ۲۲ میلیارد ریال به شهرستان خبر داد و گفت: ۵۶درصد اعتبارات استانی ابلاغ شده است.

 خنجری افزود: هر دستگاهی نقش و وظیفه خود را ایفا کند و اولویت با پروژه‌های نیمه‌تمام است.

 وی در پایان به دو انتخابات در پیش رو اشاره و افزود: برگزار کنندگان انتخابات باید بی طرفی کامل را همواره مدنظر داشته باشند و خود را برای برگزاری پرشور انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی آماده کنند.

 شهابی بخشدار یزدان آباد نیز ضمن خیر مقدم به مدعوین شورای اداری گفت: استعدادهای بخش یزدان آباد بسیار است که متأسفانه رشد مطلوب نداشته که این مهم نیاز به برنامه دارد.

 شهابی خواستار توجه جدی مسولان به ظرفیت های فرهنگی، گردشگری، کشاورزی و معدنی این بخش شد و ابراز امیدواری کرد: با همت شما و مردم این ظرفیت های خدادادی شکوفا شوند.

 شهردار یزدانشهر نیز از اداره برق خواست در جابجایی تیره های برق که در طرح توسعه شهری قرار دارند با این شهرداری همکاری بیشتری داشته باشند.

 ایزدی از سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس درخواست نمود این شهرداری را همچون گذشته یار و مددکار باشد.

 در پایان محمد ایزدی رییس شورای شهر یزدانشهر ضمن گلایه از مسولین درخواست نمود: ادارات پس ازسال ها از ایجاد اداره یا نمایندگی در بخش یزدان آباد خودداری میکنند، که نارضایتی شهروندان را در پی داشته است.

 ایزدی در پایان از مسولان درخواست کرد با توجه به اینکه اولویت دولت، سلامت می باشد، مسولان بهداشت و درمان همگام با دولت در این بخش نیز اقدام جدی نموده تا از مشکلات مردم این دیارکهن اما متمدن بکاهند.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما