تاریخ ارسال : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت : 10:19 ق.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

دیدار فرماندار زرند با اهالی روستای سنگ سیریز و بررسی مشکلات این روستا

ddddd2

حبیب الله خنجری فرماندار زرند به همراه حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرند ،حجت الاسلام سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی،شهابی بخشدار بخش یزدان آباد،حجت الاسلام سهرابی امام جمعه بخش یزدان آباد ،مهندس اعلا رئیس اداره برق زرند با مردم روستای سنگ سیریز دیدار وگفتگو کردند .
در این دیدار مردم این روستا به ارائه مشکلات خود از جمله گاز رسانی ،راه اسفالته،نبود مدرسه پسرانه و کمبود معلم پرداختند و خواستار رفع این مشکلات از سوی فرماندار زرند شدند .
حبیب الله خنجری فرماندار زرند در این دیدار ضمن اشاره به خدمات دولت در زمینه های مختلف به ویژه بخش عمران و آبادانی ، خدمت رسانی به روستاها را از اهداف اصلی دولت برشمرده و گفت :هدف از دیدارهای مردمی آگاهی و آشنایی نزدیک مسئولین با مشکلات روستائیان می باشد که بایستی شوراها ضمن طرح مسائل روستا با مشارکت مسئولین و اهالی در جهت رفع آن تلاش نمایند .
حبیب الله خنجری از درصد بالای اعتبارات در بخش یزدان آباد گفت و تصریح کرد: با وجود تمام مشکلاتی که در شهرستان وجود داشت اما اعتبارات در بخش یزدان آباد بیشتر از اعتبارات خود شهرستان بوده است .
خنجری با اعلام اینکه وجود مشکلات را نمی توان نادیده گرفت گفت: سعی داریم با همراهی و همکاری همه مردم و مسئولین این مشکلات را به کمترین حد ممکن برسانیم .
فرماندار زرند در ادامه به گازرسانی به این منطقه اشاره کرد و گفت: اقدامات اولیه این طرح انجام شده است و سعی داریم تا زمستان سال آینده گاز را به این روستا برسانیم .
وی در خصوص مدرسه و کمبود معلم نیز گفت: بر اساس قانون و به حد نرسیدن دانش آمزان در یک مدرسه امکان راه اندازی مدرسه و معلم وجود ندارد.
نماینده عالی دولت در شهرستان به اورژانس ۱۱۵نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه زمین این مرکز نیز واگذار شده است و طبق اعلام آمادگی یکی از خیرین به زودی ساخت این مجموعه درمانی نیز آغاز خواهد شد .
حبیب الله خنجری فرماندار زرند خواستار همکاری بیشتر دهیار و شوراهای این روستا بایکدیگر شد و گفت: مهمترین عامل پس رفت هر منطقه اختلاف می باشد و امیدواریم با همدلی و همزبانی همه مردم و همشهریان شاهد پیشرفت همه مناطق شهرستان باشیم .

 

مطالب مرتبط

دیدگاه شما