تاریخ ارسال : ۱۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت : 1:13 ب.ظ ۱ نظر
Print Friendly, PDF & Email

دوباره میهمان ویژه داریم شهید نادعلی پور میهمان سیریزی هاست

IMG-20151106-WA0009

بسم رب الشهدا و صدیقین

آرام آرام نسیم می آید.

دوباره در کوچه پس کوچه های دیارمان نسیمی به وزیدن می گیرد دوباره عطر اطلسی ها فضای بی انتهای دلهایمان را نوید تازه می بخشد انگار دوباره غروب دیارمان نوید بخش صبحی است که میزبان میهمانی از منطقه ی  فکه که سالهاست قدوم حیدری اش غیرت اباالفضلی اش ،مظلومی حسینی اش،غربت زینبی اش ، عزم راسخش و اراده ی پولادینش در خاطر بی خاطر ما فراموش شده بود اینبار شهرمان شهیدی را میزبان است از جنس سی و یک آشنای غریب آرام آرمیده در جوار پاک امامزاده جعفر (ع) مرد عملیات والفجر یک  شهید ناد علی پور.

دوباره به میزبانی می آییم…

درست است که دیارمان غریب است اما ثبوت قدوممان و پایبندی اهداف انقلاب اسلامی ایرانمان را در فداکاری رزمندگانمان در ۸ سال دفاع مقدس ،در اهداء سی و یک شهید والامقام ،در رنج اسارت آزادگانمان، در غربت توام با درد مجروهانمان در میزبانی از خط شکن شهید مهدی عبدالله زاده به خوبی نشان دادیم.

دوباره در شهرمان غوغا می شود…

دوباره در روز شنبه مورخ۸/۱۶ /۹۴ گرد هم می آییم تا قدوممان معطر به عطر ناب محمدی شود دوباره طپش های قلبمان گوشه ی کوچیکی از زخم دل خانواده ی شهدا را به خوبی لمس می کند  خوش آمدی ناد علی پور دیارمان غریب است اما میزبان میهمانوازیست

و باز دوباره نسیم می آید…

مراسم استقبال از شهید ناد علی پور  در سیریز

شنبه مورخ ۹۴/۰۸/۱۶ ساعت ۱۰ صبح از محل حوزه مقاومت بسیج ثامن الائمه به سمت تکیه حضرت ابوالفضل (ع) سیریز

نوشته : محمد جعفری

مطالب مرتبط

  • رسول ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۶:۰۸ ب٫ظ - پاسخ دادن

    خوش به سعادتتان که در دیار شهیدپرور وانقلابی سیریز هستید و میزبان این لاله های پرپر شده و عروج کرده می باشید. سلام ما را هم از این راه دور برسانید.

    (1)(0)
  • دیدگاه شما