تاریخ ارسال : ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت : 3:57 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

واژگونی و حریق خودروی ال‌نود در محور سیریز -بافق

 

image221119

 

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز به نقل از صدای زرند: هوشنگ سنگ‌پهنی در گفت‌و‌گو اظهار داشت: صبح امروز یک دستگاه سواری ال‌نود از مسیر بافق به طرف زرند  در حال حرکت بود که در حوالی سیریز به دهنه پل برخورد و واژگون و دچار آتش‌سوزی شد.

فرمانده پلیس راه زرند ـ یزد با بیان اینکه تنها راننده این خودرو به طرز فجیعی در آتش سوخته و نیروهای امدادی در حال تلاش برای بیرون آوردن جسد هستند، بیان داشت: علت حادثه در دست بررسی است.

وی با اشاره به اینکه در سه روز گذشته، بی‌احتیاطی در رانندگی دو جوان زرندی را به کام مرگ کشاند، افزود: یک دستگاه موتورسیکلت با راکب و ترک‌نشین جوان در محور زرند ـ رفسنجان در حوالی روستای ده‌ایرج با یک دستگاه پیکان سواری برخورد و به سمت چپ جاده منحرف و سپس با یک دستگاه سواری پژو پارس برخورد که راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت در دم جان خود را از دست دادند.

سنگ‌پهنی علت وقوع حادثه را بی‌احتیاطی راکب موتورسیکلت به علت عدم توجه به جلو و متعاقب آن انحراف به چپ نسبت به برخورد با سواری پژو پارس اعلام کرد.

فرمانده پلیس راه زرند ـ یزد ضمن ابراز تأسف از داغدار شدن دو خانواده جوان زرندی از رانندگان خواست، هنگام رانندگی مقررات راهنمایی را رعایت و با سرعت مطمئنه تردد کنند تا شاهد این‌گونه حوادث دلخراش نباشیم.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاه شما