تاریخ ارسال : ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت : 6:21 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

بازدید کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان زرند از طرح های پرورش آبزیان در سیریز

صبح امروز جناب اقای مهندس محمدی ومهندس ابراهیمی کارشناسان شیلات ابیاری وعشایری جهاد کشاورزی شهرستان زرند از بسترهای پرورش ابزیان در سیریز بازدید کردند

photo_2016-01-23_20-44-55

 

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز, صبح امروز سه شنبه ۱۳/۱۱/۹۴جناب اقای مهندس محمدی ومهندس ابراهیمی کارشناسان شیلات ابیاری وعشایری جهاد کشاورزی شهرستان زرند از بسترهای پرورش ابزیان در سیریز بازدید کردند.

درطی این بازدید که به اتفاق دهیار محترم منطقه صورت گرفت ظرفیت وپتانسیل بالای سیریز در امر پرورش ابزیان مورد توجه قرار گرفت.

جناب آقای  مهندس محمدی پس ازبازدید از استخرهای  پرورش ماهی قزل آلا و سدهای خاکی  واقع درسیریز افزودند یکی از مهم ترین پتانسیل های این دهستان راه اندازی صنعت آبزی پروری که باید به این ظرفیت توجه شود، ایشان حمایت سازمان جهاد کشاورزی را از اینگونه طرح ها که باعث ایجاد اشتغال و درآمد زایی است را عنوان کرد. و از آقای علی حسن زاده که در این راه قدم برداشته تقدیر و تشکر نمودند، و اجرای اصول علمی را راه موفقیت در این صنعت دانست.

همچنین مهندس ابراهیمی باتوجه به وجود رودخانه آب شور یکی از بستر های اصلی این کار را محیا دانسته که افراد کار آفرین میتوانند باتوجه به  سرمایه گذاری در این صنعت باعث ایجاد اشتغال و درآمد زایی معقول گردد.

ایشان ضمن بازید از سد های موجود در سیریز راه ایجاد این صنعت را نسبت به دیگر روستاها در دسترس تر عنوان کردند.

ایشان در پایان از تلاش های شورای محترم دهستان سیریز که پیگیر اجرای طرحهای جایگزین جهت ایجاد اشتغال می باشد تشکر و قدردانی نمود.

photo_2016-01-23_20-45-08photo_2016-01-23_20-44-25photo_2016-01-23_21-47-16بازدید

مطالب مرتبط

دیدگاه شما