تاریخ ارسال : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت : 3:56 ب.ظ ۴ نظر
Print Friendly, PDF & Email

افتتاح مجتمع آب سیریز توسط دکتر انجم شعاع معاون محترم وزیر نیرو

همزمان با سی و هفتمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، در ایام الله دهه فجر  و با حضور دکتر انجم شعاع معاون پارلمانی وزیر نیرو ،مجتمع آب دهستان سیریز افتتاح گردید.

 IMG_8437

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز ، در نهمین روز از دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی با حضور مدیران ارشد ستادی و اجرایی کشوری و استانی در وزارت نیرو و مدیران ارشد اجرایی شهرستان و نماینده محترم مردم شهرستان های زرند و کوهبنان   در ظهر امروز از محل مخزن آب بازدید بعمل آمد و سپس با قرائت قران و خیر مقدم خدمت همه مسئولین  در ابتدا مهندس رشیدی مدیر کل آب و فاضلاب روستایی کرمان به بیان مشخصات طرح پرداخت که این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۷۰۰۰ میلیون ریال شروع شده است ،ایشان همکاری شوراهای اسلامی را مهم دانست و خواستار کمک به حفظ منابع آب شد.

IMG_8299

IMG_8341

پس از آن جناب آقای دکتر امیری نماینده محترم مردم شهرستان های زرند و کوهبنان از زحمات همه مسئولین بخصوص آقای رشیدی تشکر کردند که این طرح را به سرانجام رسانده و ان شالله بتوانند در آینده تکمیل شود ،ایشان از جدیت خود و پیگیری در خصوص  حل شدن مشکل آب این دهستان عنوان داشت که در سال های اخیر نیز تلاش هایی در این خصوص انجام شده که متاسفانه نتوانست تداوم داشته باشد  و چاه مورد نظر آب کافی را نداشت ،ایشان از اقای ابراهیمی نماینده شورای اسلامی سیریز تشکر کرد که در این امر مهم همکاری لازم را داشتند.

IMG_8316

IMG_8364

آقای حمزه ابراهیمی سومین سخنرانی بود که به شرح مشکلات موجود دهستان پرداخت که از جمله درخواست از معاون محترم وزیر اختصاص بودجه جهت تعویض کلی شبکه فرسوده آب دهستان از محل ۵۰۰میلیون دلاری که رئیس جمهورجهت بهسازی و تکمیل شبکه های روستایی قول اختصاص داده اند و همچنین درخواست قرق منطقه چاه آب آشامیدنی که برای حفظ منابع ان قبلا تایید فرمانداری و اداره آب و فاضلاب روستایی و آب منطقه ای شهرستان به حفاظت آب استان ارسال شده بود.

IMG_8321

IMG_8326

در ادامه آقای خنجری فرماندار شهرستان زرند و امام جمعه محترم  شهرستان زرند حجت الاسلام ابراهیمی و وامام جمعه بخش یزدان اباد حجت الاسلام سهرابی هر کدام جداگانه از تلاش های مجموعه های خود تقدیر کردند.

IMG_8377

IMG_8312

در پایان دکتر انجم شعاع معاون پارلمانی وزیر نیرو از زحمات جناب دکتر امیری نماینده محترم مردم شهرستان زرند و کوهبنان تقدیر و تشکرنمود ،ایشان عنوان کرد که درسطح کشور نهصد مجتمع آب  در حال اجرا می باشد و خوشحالیم که مجتمع آب سیریز به بهره برداری رسیده است. ایشان در پایان با حضور در سطح دهستان از شبکه آب دهستان دیدن کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مربوط قرار گرفت.

IMG_8411

حسن ختام این افتتاحیه تقدیر از همه عزیزانی که در این امر مهم تلاش فراوان نموده و از طرف شورای اسلامی سیریز ،از آنها به وسیله لوح یادبود قدر دانی شد  و از جناب دکتر انجم شعاع این تقدیر نامه ها را دریافت کردند.

IMG_8405 IMG_8415 IMG_8416

در پایان توسط دکتر انجم شعاع مجتمع آب سیریز افتتاح گردید.

IMG_8429 IMG_8431IMG_8433

مطالب مرتبط

  • م.م ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۱:۰۷ ق٫ظ - پاسخ دادن

    ,پروژهای عسلویه تاحالا اینقد افتتاح نشده بود.افتتاح بعدیش کیه؟

    (0)(1)
  • ناحسابی ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲:۵۵ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام دوستان عزیز
    میشه یکی توضیح بده این اقایوون چی رو افتتاح کردند
    ایا واقعا این ابی که افتتاح شده قابل خوردنه
    کاشکی اقایون مسئول که امروز از طریق گروههای ارتباطی سعی در بزرگنمایی کارهای انجام شده وثبت کارها واقدامات دیگران بنام خودشان دارند وبه سیاست جالب وحساب شده ای سعی در سرکوبی وبه حاشیه کشاندن متفکران منتقد را دارند بجای به تمسخر گرفتن منتقدان وحاشیه سازی بی مورد یک لیوان از همین اب افتتاح شده تعارف معاون محترم وزیر نیرو میکردند تا نوش جان بفرمایند وببینند چی رو دارن افتتاح می کنند این بهترین خدمتی بود که دوستان می تونستند به مردم سیریز بکنند وبیشتر مسمر ثمر واقع می شد دوستان عزیز دگه وقتش رسیده سرتون رو از زیربرف بیرون بیارین

    (0)(1)
  • ناحسابی ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲:۵۹ ب٫ظ - پاسخ دادن

    اقای حسن زاده عزیز خواهش میکنم تایید کنید من شما رو انسانی ازاد بزرگ وبه دورازجناح بازی وفراجناحی وشخص دلسوزی برای سیریز می دونم لطفا نزارید نظرم تغییر کنه ممنونم

    (0)(1)
    • admin ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۶:۳۷ ب٫ظ - پاسخ دادن

      سلام جناب ناحسابی عزیز(نام مستعار) .این فضا هیچگاه با جناحی همراه نبوده و نخواهد بود.علت تاخیر در تایید نظر چیز دیگری بود .عذرخواهی میکنم. خوشحالیم دوباره به جمع کاربران سایت برگشتید.

      (0)(0)

    دیدگاه شما