تاریخ ارسال : ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت : 11:39 ق.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

خانه‌های هلال در ۳۰ هزار روستای کشور راه‌اندازی می‌شود

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این‌که در 30 هزار روستای کشور، خانه‌های هلال راه‌اندازی خواهد شد، تاکید کرد: باید کار را به مردم واگذار کنیم و با ارائه آموزش‌های همگانی امداد و کمک‌های اولیه به مردم، سطح آمادگی جامعه را در برخورد با حوادث و سوانح بالا بریم.

00
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این‌که در ۳۰ هزار روستای کشور، خانه‌های هلال راه‌اندازی خواهد شد، تاکید کرد: باید کار را به مردم واگذار کنیم و با ارائه آموزش‌های همگانی امداد و کمک‌های اولیه به مردم، سطح آمادگی جامعه را در برخورد با حوادث و سوانح بالا بریم.

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز به نقل از خبرگزاری ایسنا، مهندس علی‌اصغر احمدی در آیین اختتامیه دومین جشنواره گلچین هلال، تصریح کرد: با نگاه عمیق به وظایف روابط‌عمومی، باید گفت که روابط‌عمومی جزو لاینفک و شاخص توسعه‌یافتگی در هر کشور است.

وی با برشمردن وظایف جمعیت هلال‌احمر بر اساس اساسنامه این جمعیت از جمله ارائه کمک‌های اولیه در حوادث داخل و خارج از کشور، کمک به امر توانبخشی، تسکین آلام بشری و … تأکید کرد: برای دستیابی به جایگاه مطلوب باید مأموریت‌های جمعیت هلال‌احمر را بشناسیم و بایدها و نبایدهای فعالیت خود را تعریف کنیم.

احمدی با اشاره به‌ سرعت تحول در بخش ارتباطات الکترونیک، به‌روز کردن خدمات و فعالیت‌ها را با توجه به شیوه‌های جدید ارتباطی ضروری عنوان کرد.

احمدی اظهار کرد: با ارائه آموزش خودامدادی و دگرامدادی، روستائیان را در زمان حوادث و سوانح برای نجات خود، خانواده و دیگر اهالی روستا تا رسیدن نیروی امدادی، توانمند می‌کنیم.

وی افزود: روابط‌عمومی در تبیین آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه و خدمات و فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر به آحاد ملت نقش تأثیرگذاری دارد.

مطالعه کامل خبر: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط

دیدگاه شما