تاریخ ارسال : ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت : 5:29 ب.ظ ۴ نظر
Print Friendly, PDF & Email

اقدام خدا پسندانه خیرین در جهت تکمیل نیازهای دبستان عمار

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز صبح امروز در جلسه ای با حضور شورا ،دهیاری و اعضای انجمن اولیا مدارس از خیر گرامی جناب حجت ابراهیمی تقدیر شد.

در این خصوص در ابتدا حجت الاسلام  غزوی پیرامون کار خیر و نیک چنین بیان کرد ،که باید مردم با این فرهنگ اسلامی  آشنا شوند تا مشکلات مکان های آموزشی به حداقل رسانند.ایشان تشکیل این جلسات و معرفی خیرین را مسمر ثمر دانست  که باید به بهترین شکل انجام شود .

در ادامه اقای ابراهیمی نماینده شورای اسلامی سیریز  از اقای حجت ابراهیمی جهت خرید یک دستگاه کپی و اهدا به مدرسه عمار تشکر کرد وگفت در گذشته هم آقای حاج حسین علی بیگی ابوی شهید علی علی بیگی یک دستگاه آب سرد کن به این مدرسه اهدا کرده است ،که باید از این بزرگواران تشکر کرد.

امید است این اطلاع رسانی موجب ترغیب خیرین عزیز به این قبیل اقدامات خصوصا کمک به مراکز علمی و فرهنگی گردد.

IMG_9394 IMG_9399IMG_9444

مطالب مرتبط

  • مهدی رحمتی ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۵:۵۰ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام خدمت مدیریت سایت بنظر شما این ۲۶۰۰میخواست اینکارها کنید براش حاج عباس حسن زاده چند پدر شهید مثل ابراهیمی که سالن ورزشی ساخت این کارها براشون کردید برا سایت سیریز زشته بخاطر یک پرینتر این کارها رو کنه تو سطح شهرستان باعث تمسخر میشیم

    (0)(0)
    • admin ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۸:۵۵ ق٫ظ - پاسخ دادن

      سلام خدمت کاربر گرامی جناب رحمتی .اخر گزارش نوشته شده این گزارش برای ترغیب خیرین جهت کمک به مراکز اموزشی می باشد خیرین ما در سیریز زیاد هستند و اکثرا به ساخت مراکز مذهبی پرداختند که البته بسیار هم خوب هست درصورتی در گذشته کمتر به مراکز علمی توجه شده است اما بحث کمک کردن به مراکز علمی که باعث رشد علمی منطقه می شود مد نظر ما بوده .در مورد سالن هم اطلاع رسانی شده .تا جایی که اطلاع داشته باشیم کار خیرین را اطلاع رسانی خواهیم کرد.ممنون از اینکه از سایت خودتون بازدید کردید.

      (0)(0)
  • من و تو میشیم ما ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۴:۳۴ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام خدمت جناب رحمتی عزیز
    کار خیر در این دوره و زمونه انجام دادن کاری بعنوان خیر با هدف جهت دادن بسوی تفکر برتر است و نه صرفا صرف هزینه زیادتر.
    مثلا شما اگر با صرف هزینه دو میلیون تومان بتوانید گروهی از مردم ( فرضا زنان سرپرست خانوار) را با آموزش پرورش قارچ در منزل آشنا کنید در واقع علاوه بر کمک به این گروه به لحاظ تامین مالی فرزندانشان در واقع شما در ایجاد نوعی تفکر فراتر از تفکر سنتی در خصوص انجام کار خیر را نیز ترویج داده اید که فراتر از نفس کار خیر اولی شماست.
    از این قبیل کارهای خیر که علاوه بر درمان فقر مالی به درمان فقر فرهنگی کمک میکند ما باید استقبال کنیم..
    من فکر میکنم هدف فرد خیر چیزی جز ایجاد چنین تفکری نبوده..

    (0)(0)
  • علی سیریزی ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۸:۱۳ ب٫ظ - پاسخ دادن

    با سلام و عرض ادب به شما و مردم محترم سیریز،
    آیا برای ساخت اثر هنری مثل کتاب یا فیلم که به نوعی از مردم سیریز و جاذبه های این منطقه و نام بردن از افتخارات این دیار، یعنی شهدای معزز ، هیچ یک از خیرین گرامی تمایل به سرمایه گذاری یا کمک بلاعوض دارند؟!

    (0)(0)
  • دیدگاه شما