تاریخ ارسال : ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت : 5:13 ق.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

مهربان ترین فرشته خدا روزت مبارک

م2

مادر ، واژه ای که همه ما با آن آشنا هستیم و اگر او نباشد نه به دنیا می آییم و نه می توانیم به خوبی بزرگ شویم. محبتی که یک مادر به فرزندش دارد هیچ کجای دیگر نمی توان پیدا کرد به پاس قدردانی از مادران عزیز در همه ی کشورهای جهان یک روز به روز مادر تخصص دارد و آن روز را همه جشن می گیرند . در ایران هم این روز بزرگ با ولادت حضرت فاطمه (س) همراه است.

زندگی و سیره ی حضرت زهرا( س) به قدری آموزنده و جذاب است که هر زن آزاده ای در جهان او را چونان قدیسه ای تحسین می کند؛ زنی که تولدش از دامن خدیجه کبری ، همسر پیامبر گرامی اسلام (ص) و در کانون نخستین خانواده اسلامی با نغمه های آسمانی و تسبیح قدسیان همراه شد و شب میلادش را عرشیان به بانگ تکبیر و تسبیح جشن گرفتند و خداوند لقب کوثر به او عطا کرد؛ زیرا وی سرچشمه ی تمام خوبی های جهان است.
ما نیز مانند اکثر فرهنگ های دنیا مادر را می ستاییم و او را پاس می داریم. با اینکه در تمام جهان روز دیگری به این عنوان یعنی روز مادرشناخته میشود و گرامی داشته میشود. اما ما ایرانیان و شیعیان به احترام مادری بزرگ و مقدس روز ولادت او راگرامی می داریم.

م3

روز ولادت دختر نبی اکرم و همسرعلی مرتضی، مادر حسنین و زینب کبرا، حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر بر شما مادارن این دیار مبارک باد.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما