تاریخ ارسال : ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت : 12:26 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

اعطای ۳ میلیون وام بلاعوض/ نوسازی مسکن روستایی به کم‌ درآمدها

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: علاوه بر وام 15 میلیون تومانی با نرخ 4درصد، بنیاد مسکن به خانواده‌های کم‌درآمد وام بلاعوض 3 میلیون تومانی می‌دهد.

IMG15450576

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز به نقل از ایلنا، تابش در حاشیه مراسم سالگرد تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عمده فعالیت‌های این نهاد در حوزه مسکن روستایی است گفت: توانستیم یک میلیون و هفتصد هزار واحد مسکونی روستایی را نوسازی کنیم.

وی ادامه داد: همچنین ۱۳هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان وام ارزان‌قیمت به متقاضیان ارائه شده که این برنامه در سال جاری هم ادامه خواهد داشت.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: نوسازی ۵۰ هزار واحد مسکونی روستایی را از سال قبل شروع کرده‌ایم و باید به نوسازی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در سال برسیم.

تابش با بیان اینکه رقم تسهیلات نوسازی مسکن روستایی ۱۵ میلیون تومان با سود ۴درصد است گفت: خوشبختانه در زمینه تامین مالی برای نوسازی واحدهای مسکونی در روستاها مشکلی نداریم.

وی تاکید کرد: خانوار محروم و کم‌درآمد می‌توانند علاوه بر تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی از تسهیلات ۳ میلیون تومانی بلاعوض هم استفاده کنند.

تابش با بیان اینکه از سایر نهادهای حمایتی مانند بنیاد برکت، بهزیستی، منابع مناطق آزاد برای نوسازی خانه‌های روستایی استفاده می‌کنیم گفت: تامین مسکن کم‌درآمدها در کلانشهرها سخت‌تر از شهرهای کوچک و متوسط است و به طور قطع با این تسهیلات نمی‌توان مشکلات مسکن کم‌درآمدها در کلانشهرها را حل کنیم.

وی درباره تامین مسکن کم‌درآمدها در سال جاری گفت: امسال چیزی حدود ۱۵ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن و ۲۷ هزار واحد مسکونی توسط خیرین برای خانواده‌های کم‌درآمد تامین می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد: به طور قطع سپرده‌گذاری برای خانواده‌های کم‌درآمد کافی نیست و در تامین مسکن این افراد دولت باید بروز کند.

منبع: خبرگزاری کار ایران/

مطالب مرتبط

دیدگاه شما