تاریخ ارسال : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت : 9:22 ق.ظ ۲ نظر
Print Friendly, PDF & Email

برگزاری جشن بزرگ مبعث رسول اکرم(ص) با سخنرانی پدر شهید هسته ای احمدی روشن

شب گذشته جشن بزرگ مبعث رسول اکرم(ص) با حضور جمعی از بسیجیان ومردم سیریز و نیز باحضور پدر شهید والامقام مصطفی احمدی روشن در سالن صالحین شهید ماشالله ابراهیمی سیریز برگزارگردید.

IMG_0558

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز جشن بزرگ مبعث رسول اکرم (ص) در شب عید مبعث در سالن صالحین شهید ماشالله ابراهیمی  برگزار گردید . در ابتدای مراسم یکی از قاریان برجسته به تلاوتی چند از کلام الله مجید پرداخت .سپس در ادامه  حجت الاسلام کاشفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند  ضمن تبریک به مناسبت عید بعثت و رحمت و مهربانی حضرت محمد (ص) و خیر مقدم به تمامی حاضرین و مردم سیریز وخیر مقدم ویژه ای  به  پدر شهید هسته ای مصطفی احمدی روشن گفت که بسیار خوشحالیم در که در خدمت این پدر بزرگوار هستیم و از حضور شما مردم سیریز کمال قدردانی و تشکر را داریم.

در ادامه مراسم رحیم احمدی روشن پدر شهید والامقام مصطفی احمدی روشن  ضمن تبریک مبعث  رسول اکرم (ص)  گرامیداشت یاد شهیدان انقلاب اسلامی  به بحث ولایت پرداخت و  گفت: می خواهیم بدانیم ولایت چیست و چگونه باید ولایت در بین خودمان را بشناسیم . ولایت بعد از پیامبر گرامی اسلام  و ائمه معصومین (ع) ادامه دارد و خداوند درهای هدایت را نبسته است و به آیه شریفه  ((یُسَبِّحُ لِلَّهِ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْضِ الْمَلِکِ الْقُدُّوسِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ هُوَ الَّذِی بَعَثَ فِی الْأُمِّیِّینَ رَسُولًا مِّنْهُمْ یَتْلُو عَلَیْهِمْ آیَاتِهِ وَیُزَکِّیهِمْ وَیُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَهَ وَإِن کَانُوا مِن قَبْلُ لَفِی ضَلَالٍ مُّبِینٍ)) اشاره و گفت خداوند متعال امشب پیامبرش را انتخاب می کند تا مردم را به سوی رستگاری هدایت کند و پیامبر اکرم(ص) نیز از این امر اطاعت می کند تا زمانی که ولایت را به ائمه معصومین(ع) می رساند و علی (ع) را ولی خود قرار می دهد .

 پدر شهید احمدی روشن همچنین گفت: بعد از ائمه معصومین نیز ولایت ادامه دارد و ما باید تشخیص بدهیم و ولایت در بین خودمان رابشناسیم.ولایت در بین ما را امام راحل انقلاب چندی برعهده داشت و بعد از آن نیز ولی صالح ایشان حضرت امام خامنه ای (مدضله العالی) این رسالت را برعهده گرفتند.همچنین در ادامه گفت ما باید ولایت را دریابیم خیلی ها با اینکه سن و سال  کمی داشتند همانند شهید حسین فهمیده ،شهید مرحمت والازاده و شهید بهنام محمدی ولایت را دریافتند و درس ولایت مداری و بصیرت را به ما آموختند .

پدر شهید هسته ای احمدی روشن  با اشاره به خصوصیات  شهید احمدی روشن گفت: تمامی شهدای انقلاب ویژگی های یکسانی داشتند و من مطمئن هستم  که اگر شهید احمدی روشن در زمان جنگ در سنی بود که می توانست در جبهه ها حضور داشته باشد فردی چون شهید باقری و شهید باکری می شد و اگر شهید باکری و شهید باقری هم در حال حاضر زندگی می کردند فردی چون شهید مصطفی احمدی روشن بودند و این نشان می دهد که روحیات رفتاری شهدا بسیار شبیه به هم است.

رحیم احمدی روشن  ضمن انتقاد از برخی سیاست های تیم مذاکره کننده ی ایران در مسائل هسته ای گفت: دستی که آمریکا به سمت ما دراز کرده است به هیچ وجه مصلحت مردم ایران را نمی خواهد و باید به فرمایشات رهبری توجه بیشتری شود تا از مساله نفوذ که رهبری می فرمایند جلوگیری شود امریکا می خواهد در نظام  در فرهنگ ما نفوذ کند  و ما باید با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب از نفوذ انها جلوگیری کنیم .

پدر شهید احمدی روشن تلاش و مجاهدت شهید احمدی روشن در دفاع از ایران و اسلام را از دیگر ویژگی های آن شهید بزرگوار  دانست و گفت: ما باید همیشه و در همه حال قدردان خون شهدا باشیم .

و در ادامه مراسم ویژه  برنامه های از جمله گروه سرود و مسابقاتی برگزار گردید.

IMG_0543 IMG_0547 IMG_0552 IMG_0566 IMG_0576 IMG_0578 IMG_0584 IMG_0592 IMG_0597

مطالب مرتبط

  • سوسن ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۵ ق٫ظ - پاسخ دادن

    از نقاط قوت ابن فرمانده جدیده اگر ما سیریزی ها بذاریم کار کنه و زیر آبشو نزنیم هر چی باشه خودی بهتره تا غریب

    (0)(0)
  • مهدی جعفری ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۴:۱۸ ق٫ظ - پاسخ دادن

    با سلام وتشکر از دست اندکاران تشکیل این جلسه. خداوند متعال این شهید هسته ای و سایر شهدا را با امام حسین علیه السلام محشور فرماید و خانواده آنها را در تبین اهداف شهدا موفق بدارد.

    (0)(0)
  • دیدگاه شما