تاریخ ارسال : ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت : 4:47 ب.ظ ۱ نظر
Print Friendly, PDF & Email

برگزاری دوره های آموزشی قرآن در جامعه القرآن کریم سیریز

دوره های آموزشی قرآن در جامعه القرآن کریم سیریز برگزار می گردد.

amoozesh_jqk_3

امروزه پیشرفت علم و فناوری ،موجب تحول عظیمی در نظام های آموزشی و ایجاد روی کرد جدیدی به مقوله ی تدریس و عاملی برای بازنگری و اصلاح روش های آموزشی گذشته شده است .

از این رو موسسات و مراکز قرآنی باید حافظان و قاریانی را تربیت نمایند که در درک دنیای پیچیده امروز ،توانمند و در مدیریت و رهبری آن خلاق و مبتکر باشند.

تربیت و پرورش استعداد های قرآنی این چنین ،روش خاص خود را می طلبد و قالب ها و چهار چوب های گذشته هرگز نمی توانند چنین بستر و موقعیتی را فراهم سازد لذا جامعه القرآن کریم سیریز در نظر دارد چنین بستری را برای آموزش هرچه بهتر قرآن در سیریز فراهم نماید تا انشاالله در آینده ای نه چندان دور شاهد بروز حافظان و قاریان ممتاز در سیریز باشیم.

این مرکز در حال حاضر دارای ۳ مربی دوره دیده تحت نظر جامعه القرآن قم می باشد که به یاری خدا از پانزده هم خرداد ماه ۹۵ کار خود را به طور رسمی آغاز خواهد کرد.

ثبت نام قرآن آموزان در این مرکز در رشته های روخوانی ،تجوید ،تفسیر و حفظ از سنین ۴ سال به بالا در تاریخ  پنجم  و ششم خرداد در سالن صالحین صورت خواهد گرفت .

ان شاالله با حمایت خود از این مرکز و استقبال از کلاس های آموزشی در ایام تابستان ،زمینه ی پرورش استعداد های قرآنی در سیریز فراهم آوریم.

شماره تلفن ثبت نام و هماهنگی  ۰۹۳۳۸۳۴۳۸۲۴

مطالب مرتبط

  • قران ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۶:۰۵ ب٫ظ - پاسخ دادن

    باسلام.شروع این کار عالیست اما تبلیغ این کار فقط تو سایت فایده نداره یعنی اصلا اطلاع رسانی نمیشه

    (0)(0)
  • دیدگاه شما