تاریخ ارسال : ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت : 4:25 ب.ظ ۲ نظر
Print Friendly, PDF & Email

هوشمند سازی مدرسه دخترانه شهید اقارب پرست توسط خیرین محترم آقایان گرامی

با همت آقایان هوشنگ و ایرج گرامی از خیرین بزرگوار، مدرسه دخترانه شهید اقارب پرست مجهز به سیستم هوشمند مدارس شد.

IMG_0965

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز ، مراسم تقدیر از خیرین محترم جناب آقایان گرامی صبح امروز با حضور بخشدار محترم یزدان اباد جناب اقای شهابی نژاد ، معاون آموزشی اداره اموزش و پرورش شهرستان جناب آقای مصطفوی ،شورای اسلامی سیریز ، معلمان و دانش آموزان و سایر مهیمانان در مدرسه دخترانه شهید اقارب پرست برگزار گردید .با همت جناب آقایان هوشنگ و ایرج گرامی  مدرسه اقارب پرست مجهز به سیستم هوشمند مدارس  شد.

IMG_0967IMG_0980

پس از تلاوت ایات قران کریم ، اقای ابراهیمی نماینده شورای اسلامی سیریز ضمن خیر مقدم به میهمانان در جلسه  به نحوه ی آشنایی با خیر محترم آقای گرامی پرداخت و گفت بعد از اینکه متوجه شدیم جناب آقای گرامی در کار های خیر هستند و کار های خداپسندانه زیادی را انجام دادند  با ایشان در مورد هوشمند سازی مدارس مذاکره کردیم و ایشان نیز استقبال کردند . دلیل انتخاب مدرسه راهنمایی از بین سایر مدارس این بود که دانش اموزان راهنمایی و دبیرستان نسبت به دوره ابتدایی از درایت بیشتری برخوردار هستند ،که بین مدارس راهنمایی و دبیرستان  به خاطر امکانات کمتر و دانش آموزان  بیشتر نسبت به دبیرستان بحث هوشمند سازی در مدرسه راهنمایی صورت گرفت .و امیدواریم که با کمک خیرین بزرگوار سایر مدارس و کلاس ها نیز هوشمند سازی شود.

IMG_0983

در ادامه جناب آقای مصطفوی معاون محترم آموزشی اداره اموزش و پرورش، ضمن تبریک اعیاد گذشته شعبان و خیر مقدم میهمانان و خیر محترم به استناد ایه هَلْ یَسْتَوِی الَّذِینَ یَعْلَمُونَ وَالَّذِینَ لَا یَعْلَمُونَ (آیا آنان که می دانند و کسانی که نمی دانند با هم برابرند ) گفت در واحد های آموزشی جایگاه علم مشخص و مبرهن است ،و به حدیث شریف مدادالعلماء افضل من دماء الشهدا پرداخت و گفت طبق حدیث نقل شده  دست نوشته های معلمین افضل تر از خون شهیدان است اگر درجای خودش مدیریت و هدایت شود.در حدیثی از پیامبر اکرم (ص)گفت آسمان ،زمین و ملائکه شبانه روز برای سه گروه استغفار می کند، اول علما ،دوم دانش آموزان و سوم سخاوتمندان ، سخاوتمندان کسی نیستند جز خیرین و در اخر ازکار خداپسندانه  اقای هوشنگ گرامی خیر محترم تقدیر و تشکرکرد.

IMG_1000

در ادامه بخشدار یزدان اباد آقای شهابی نژاد ضمن خیر مقدم خدمت میهمانان و مسولین و خیر محترم جناب آقای هوشنگ گرامی و تبریک ماه شعبان به چند جمله ای در مورد امام زمان (عج) پرداخت ودر ادامه خطاب به آقای گرامی عرض کردند خیلی از افراد دوست دارند ماندگار  و به نحوی پایدار باشند مسلما ممکن نیست مگر برای اولیا و شهدا ،که مبحث آن جدای از این موضوع است. به نظر من کسانی که کمک میکنند به علم آموزی این افراد نیز ماندگار هستند و شما نیز به یقین این ویژگی را دارا خواهید بود.واین سعادت شامل هر کسی نخواهد شد امیدواریم که آثار و برکات کارهای خیر در زندگی خود شاهد باشید.یقینا دانش آموزانی که از این امکانات استفاده میکنند وبه درجاتی از علم دست پیدا میکنند و خدمتگذار مملکت میشوند نهایتا ماجور هستند و شما نیز در اجر و ثواب آنها شریک هستید. و نکته دیگر قابل ذکر این است که حدود یک سال پیش که توفیق خدمتگذاری در این منطقه نصیب بنده شد خواستیم از پتانسیل های منطقه اطلاعاتی کسب کنیم  خب بعضا  گفتند این منطقه از کشاورزی و معادن غنی برخوردار است اما بعد از بررسی متوجه شدیم ویژگی اصلی و استعداد اصلی ،مردم و بالاخص جوانان تحصیل کرده این منطقه هستند.  IMG_1003

IMG_0985

 و در ادامه جناب آقای هوشنگ گرامی خیر محترم ضمن تشکر و قدردانی از دست اندرکاران این مراسم گفت امیدوارم این هدیه ی کوچکی که به این مدرسه تقدیم کردیم مثمر ثمر باشد و امیدواریم که شاهد استفاده بیشتر از این تکنولوژی در کلیه مدارس و مقاطع باشیم و پیشرفت های قابل ملاحظه ای  را در بین دانش آموزان ببینیم   بلکه سرمایه های اصلی ما این دانش آموزان هستند که در اینده می توانند پایه و اساس مملکت باشند و ما را بیشتر از پیش به سوی پیشرفت علمی ببرند و در اخرگفت آرزوی موفقیت خدمت دانش آموزان که امیدهای اینده مملکت  هستند را دارم .

در ادامه لوح تقدیر و یاد بودی توسط شورای اسلامی ، بخشدار یزدان اباد و اداره آموزش و پرورش شهرستان زرند به خیر محترم جناب آقای هوشنگ گرامی اهدا شد  و در پایان از نزدیک از سیستم هوشمند مدرسه بازدید کردند .

IMG_1009 IMG_1018 IMG_1020 IMG_1029 IMG_1038

مطالب مرتبط

  • من و تو میشیم ما ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۷:۰۱ ق٫ظ - پاسخ دادن

    امام رضا (ع) می فرماید:هر که سپاس مردم نعمت دهنده را نگوید، سپاس خدای بزرگ را نگفته است.
    از جناب آقای گرامی کمال تشکر را دارم که به درستی مقوله کار خیر را در این زمانه معنا بخشیدند.
    از خداوند برای شما عزیز بزرگوار آرزوی سلامتی و طول عمر بابرکت را آرزومندم

    (3)(0)
  • مهدی جعفری ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۴:۱۳ ق٫ظ - پاسخ دادن

    با عرض سلام و تشکر از ایشان و همه کسانی که برای تعالی فرهنگ سیریز تلاش می کنند خداوند متعال به ایشان و خانواده محترمشان طول عمر با عزت عنایت فرماید و این کار خیر را به شایستگی قبول فرماید. به شما هم که خبر رسانی می فرمایید سلامتی وعزت عنایت فرماید.موفق باشید

    (1)(0)
  • دیدگاه شما