تاریخ ارسال : ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت : 7:00 ب.ظ ۲ نظر
Print Friendly, PDF & Email

برگزاری جلسه ده گردشی با حضور فرماندار محترم ،امام جمعه محترم و روسای ادارات شهرستان زرنددر سیریز

IMG_2174

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز صبح امروز مورخ ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ جلسه ی ده گردشی  با حضور فرماندار محترم جناب آقای خنجری ،امام جمعه محترم شهرستان زرند حجت الاسلام ابراهیمی ، بخشدار محترم یزدان آباد جناب آقای مهندس شهابی ، روسای ادارات و شورای اسلامی برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا بخشدار محترم ضمن خیر مقدم به حضار، جلسه را به شوراها برای ابراز مشکلات دهستان سیریز واگذار کردند .

سپس آقای حمزه ابراهیمی نماینده شورای اسلامی سیریزمباحث ذیل را  مطرح کردند:

۱-با توجه به حضور جناب آقای عوض پور ، بحث بهسازی و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومانی که سال ۹۴ ، فرماندار محترم در مراسم عید فطرقول آن را داده بودند مطرح شد، آقای عوض پور با توجه به بحث گاز کشی گفتند که منبع یا مبلغ مذکورامسال برای شما در نظر گرفته خواهد شد و به آن نیز اضافه می گردد( حدود ۱۵۰ میلیون) که قرار شد با توجه به اعتبارات جدید  که ابلاغ می شود در جهت افزایش میزان مبلغ در نظر گرفته شده  تصمیم گیری  شود و مصوب شد که با توجه به اینکه بعد از ۳۷ سال فقط ۱۳۰ میلیون تومان هزینه در جهت بهسازی هزینه شده اولویت امسال با سیریز باشد.

۲-در مورد باز نگری طرح هادی نیز توسط بنیاد مسکن در صورتی که هزینه نقشه کشی را دهیاری متقبل شود بقیه هزینه بازنگری طرح هادی توسط بنیاد مسکن پرداخت گردد ، قرار شد در این مورد نیز تصمیم گیری شود ، در بازنگری طرح بسیاری از مشکلات کم بودن زمین ها و… مرتفع خواهد شد.

۳-در بحث تعیین تکلیف  زمین های وقف ، مطرح شد که مقرر گردد جلسه ای با حضور اداره اوقاف ،اداره ثبت اسناد و بخشداری و سایر ادارات مربوط  در فرمانداری پیگیری شود تا به نتیجه برسند.

IMG_2166IMG_2170

۴-در مورد شبکه آب فرسوده داخل دهستان مطرح  شد که طبق گفته آقای ضیا الدینی مدیر آب روستایی شهرستان  بخشی از سیریز که واجب ، ضروری وبحرانی است امسال در دستور تعویض قرار گیرد..

۵-در مورد شبکه گاز رسانی  و مشکلات و تاخیراجرای طرح ، مطرح شد که ناظر پروژه  گفتند تا برج ۸ در صورت تامین اعتبار به اتمام خواهد رسید .

در این قسمت نماینده شورا به فصل زمستان اشاره کرد و همچنین تامین نفت در صورت عدم اتمام پروژه گازکه مسئول شرکت نفت  جناب آقای مختاری گفتند مردم هرچه سریعتر نسبت به تعویض کوپن های نفت اقدام کنندو نفت را ذخیره نمایند تا در فصل زمستان به مشکل بر نخورند.

IMG_2184 IMG_2190

۶-در بحث برق ، مشکل تیر های فرسوده و در معرض برخورد و برق غسالخانه ، آقای ابراهیمی مطرح کردند که جناب مهندس قاسمیان قول دادند که تیر ها با همکاری دهیاری تعویض و جابجا شوند و همچنین برق غسالخانه نیز تامین گردد.

۷-در بحث کار گران معدن نیز بحث کارگران غیر بومی مطرح شد ، جناب آقای فرماندار از آقای ابراهیمی نماینده اداره کار خواستند که طی بازرسی از کار معدن و پیمانکار گزارش کاملی را به جناب فرماندار تحویل نمایند و مقرر گردید بصورت کامل بازرسی به عمل آید  .

و در ادامه ابراهیمی  ضمن تشکر از حضور جناب مهندس جعفری و مهندس ابراهیمی  از جهاد کشاورزی که در جلسه حضور داشتند خواسته شد که بحث وام های کشاورزی در جلسه شورای اداری پیگیری شود و همچنین خواستار کنترل سم های  غیر مجاز شدند .

IMG_2168 IMG_2178

و به دلیل عدم حضور مسئولین اداره راه آقای ابراهیمی بحثی را مطرح کردند که چرا با وجود اینکه در زمان قبل از انقلاب  تمام کارشناسان انگلیسی و آمریکایی  به طور کلی متفقین تایید کردند که بهترین مسیر برای عبور از جنوب به شمال برای راه آهن از کرمان – زرند – بافق – یزد تا تهران است چرا؟چون  کوتاه ترین، هموارترین و کم هزینه ترین مسیر عبوری است، چرا حالا بعد از ۱۳ سال هنوز جاده زرند – بافق کامل نمی شود؟مسیری که شاه کلید توسعه ی شهرستان زرند است و شهرستان را از بن بست خارج خواهد کرد. آقای فرماندار فرمودند ۱۳۹۵/۰۵/۱۴یعنی فردا پنج شنبه مدیر کل اداره راه شخصا از مسیر بازدید کرده وبه احتمال زیاد حل خواهد شد.

و همچنین فرماندار محترم شهرستان زرند از مسئولین ادارات خواستند تا نتایج مصوبات جلسه را تا یک ماه آینده به فرمانداری ارائه دهند .

IMG_2202

IMG_2205در آخر امام جمعه محترم شهرستان زرند حجت الاسلام ابراهیمی  ضمن تشکر از فرماندار محترم و روسای ادارات و شورای اسلامی دهستان   به آیه شریفه الْعَمَلُ شِعارُ الْمُؤْمِنِ پرداختند و گفتند عمل مومن همراه و ملازم اوست  و هر کجا مردم و  مسولین اهل کار باشند پیشرفت صورت می گیردو زیر ساخت  هر مجموعه  وحدت است و مردم و مسئولین با اتحاد می توانند شاهد پیشرفت امور باشند  و بحث وقف پرداختند و از شورای اسلامی خواستار پیگیری وقفیات در سیریز و  احیا ی آنها شدند. حجت الاسلام ابراهیمی همچنین ضمن گلایه به مساله قنات ها گفتند سرمایه های ملی ما قنات ها هستند قنات هایی که  قدمت چند صد ساله داشته اند و متاسفانه بعد از انقلاب به مدیریت اشتباه برخی ادارات سرمایه های ملی ما  را که قنات ها بودند با چاه های که حفر کردند خشک  و از بین بردند .

و در پایان بعد از جلسه  جناب مهندس قاسمیان مدیر توزیع برق شهرستان  از تیره های فرسوده و در معرض برخورد  و غسالخانه از نزدیک بازدید کردند.

IMG_2214

IMG_2219 IMG_2227

و همچنین جناب مهندس شهابی نژاد بخشدار محترم یزدان اباد  از مدرسه شهید صباغ پور و مرکز بهداشتی درمانی شهید ابراهیمی بازدید کردند و از نزدیک در جریان امور قرار گرفتند.

IMG_2239 IMG_2256 IMG_2263

مطالب مرتبط

  • من و تو میشیم ما ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۳:۵۳ ق٫ظ - پاسخ دادن

    با سلام و تشکر از مسئولین محترم شهرستان زرند خصوصا جناب آقای خنجری بسیار ممنون و سپاسگزار از حضور گرم شما در جمع مردم سیریز
    و خسته نباشید به شوراهای فعال سیریز که انصافا پیگیر مسائل کلیدی و زیر ساختی سیریز هستند و پس از برطرف کردن مشکل آب، پیگیر اجرایی کردن گاز و شبکه آبرسانی هستند.
    با توجه به صحبت نهایی جناب آقای فرماندار محترم در گزارش بالا “فرماندار محترم شهرستان زرند از مسئولین ادارات خواستند تا نتایج مصوبات جلسه را تا یک ماه آینده به فرمانداری ارائه دهند” پیشنهاد می شود تا شوراها و دهیاران عزیز پیگیری های لازم را در خصوص مصوبات داشته باشند تا گزارشی که ادارات محترم قرار است در یک ماه آینده تحویل جناب آقای خنجری می دهند یک گزارش واقعی باشد و نه از روی رفع تکلیف..

    سپاس از مدیر سایت بابت تهیه گزارش جامع

    (3)(0)
    • علیرضا ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۵:۴۶ ب٫ظ - پاسخ دادن

      سلام احسنت

      (2)(0)

    دیدگاه شما