تاریخ ارسال : ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت : 7:34 ق.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

دیداردکتر امیری به همراه فرماندار زرند و مدیر عامل شرکت گازاستان با مردم سیریز

IMG_2919

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز،عصردیروز مورخ ۹۵/۵/۲۲ جناب دکتر امیری نماینده محترم مردم شهرستان های زرند و کوهبنان ، جناب آقای خنجری فرماندار محترم شهرستان زرند و جناب مهندس ودیعتی مدیر عامل شرکت گاز استان در جمع مردم نماز گزار شریف سیریز حضوروهمگام با مردم به اقامه ی نماز پرداختند.

IMG_2904IMG_2914

 در این مراسم پس از تلاوت آیات قران کریم ،آقای ابراهیمی  نماینده شورای اسلامی سیریز ضمن خیر مقدم خدمت مسئولین محترم برای حضور در جلسه و ابراز خرسندی از اینکه از نزدیک در جریان پروژه بزرگ گاز قرار گرفتند به مسائل و مشکلات مهم سیریز پرداختند و گفتند یکی از مشکلات اصلی خط انتقال گازازشعبجره به سیریز است که با توجه به مشکل  انتقال خط لوله از منطقه نظامی  آینده این خط انتقال چیست ؟ واز جناب آقای دکتر امیری و مهندس ودیعتی خواستار توضیحات  در این خصوص شدند.

مسئله دوم جاده سنگ تا سیریز می باشد که برای پایان این پروژه از جناب دکتر امیری خواستار توضیح این مسله شدند .

و در ادامه از آقای خنجری فرماندار محترم خواستند  که در مورد مصوبات جلسه ده گردشی  توضیحاتی بدهند .

IMG_2922

در ادامه جناب آقای دکترامیری نماینده محترم مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت امام رئوف حضرت امام رضا(ع) و همچنین قرار گرفتن در آستانه ی ۲۶ مرداد سالروز ورود آزداگان به کشور گفت با برکت وجود آزداگان و رزمندگان اسلام ما الان در آرامش زندگی میکنیم این در صورتی است  که اطراف ما را آتش جنگ فرا گرفته است . در ادامه جناب دکتر امیری به مساله گاز پرداختند و گفتند با در جریان قرار گرفتن روند کند اجرای پروژه گاز با مهندس ودیعتی تماس گرفته شد و از ایشان خواستار پیگیری این مساله شدیم و خواستیم نماینده ای به منطقه بفرستند تا در جریان قرار گیرند  و ایشان خودشان قبول زحمت کردند و به منطقه آمدند تا در جریان امور قرار گیرند  و همچنین گفتند مشکل خط انتقال گاز برطرف شده و به زودی این پروژه شروع به ادامه کار خواهند کرد . معاون کمیسیون انرژی مجلس(جناب دکتر امیری ) گفتند: قطعا با کمک یکدیگر مشکلات برطرف خواهد شد و بنده هم در راهپیمایی صبح و نشاط گفتم مردم ما مردمی هستند دریا دل و با شور و نشاط  و با سر زندگی کویر را به تسخیر خودشان در آوردند ودر دل کویر خلق ثروت کردند ، مردم ما با ایجاد قنات بزرگترین جنگل مصنوعی را ایجاد کردند و با آوردن آب از دل  زمین ارز تولید می کنند . رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان همچنین گفتند با توجه به کمبود آب در مناطق ما به سمت تغییر الگوی کشت  همانند کشت زعفران همان طلای سرخ رو آوردیم و امسال حدود یک تن زعفران زیر کشت داریم  و همچنین ما در بخش صنعت همانند سنگ آهن سادات در منطقه سیریز و  چرخه ی فولاد که در منطقه در حال شکل گرفتن است مجبوریم با تغییر شرایط جغرافیایی خودمون را با این شرایط وفق دهیم  تا آیندگان به مشکلات زندگی  گرفتار نگردند.

IMG_2928

دکتر امیری در ادامه به بحث حوزه ی اقتصادی پرداخت و گفت سال گذشته سال  سختی برای کشور وهمچنین برای  مدیران بود همانطور که پیمانکار گاز سیریز می گفتند تا الان حدود یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از جیب خود گذاشتند و هنوز دولت بودجه را کاملا  واریز نکرده و با توجه به وضع کنونی اکثرا پیمانکاران به صورت منفی کار می کنند  تا دولت بدهی های آنان را بپردازند که جا دارد اینجا از این عزیزان قدردانی کرد. ان شالله در آینده نزدیک با کمک و همکاری مردم با پیمانکار گاز تمام خانه های سیریز از نعمت گاز برخودار خواهند شد .

نماینده محترم مردم شهرستان زرند و کوهبنان در خصوص جاده زرند – بافق حد فاصل سنگ تا سیریز گفتند همانطور که در هفته ی قبل با مدیر کل راه بازدیدی از جاده های شهرستان داشتیم بیان شد که این پروژه ابلاغ  شده و آقای حسن زاده مدیرعامل شرکت جهاد نصر برنده مناقصه بودند که به ایشان نیز ابلاغ شد و به زودی این پروژه نیز آغاز به کار خواهد کرد و همچنین قطعه دوم جاده زرند – بافق  حدفاصل یزدان آباد تا سیریز که پروژه ی دیگری است که هفته ی قبل نیز از مدیر کل راه خواستیم که زودتر این پروژه نیز به مناقصه گذاشته شود و ان شاالله این پروژه هم به زودی کلید خواهد خورد.

IMG_2939

در ادامه مراسم مهندس ودیعتی مدیر عامل شرکت گاز استان ضمن عرض تبریک دهه کرامت  و تشکر از جناب آقای دکتر امیری نماینده محترم مردم شهرستان های زرند و کوهبنان برای پیگیری مسله گاز سیریز گفتند شبکه توزیع سیریز در مرحله نهایی است و به زودی تست آن نیز انجام خواهد گرفت . اما مشکلی که ما تاکنون با آن برخورد کرده بودیم خط تغذیه فولادی  که قرار بود به موازات شبکه توزیع انجام گیرد اما  متاسفانه به مشکل منطقه نظامی برخورد کردیم  که در محاسبات ما خط انتقال در منطقه نظامی نیست اما همچنان در منطقه نظامی واقع شده بود و با جلسات متعدد که داشتیم  توانستیم خط انتقال را از جنوب جاده شعبجره به سنگ  را نهایی کنیم . با جلسه ای که با پیمانکار در هفته ی آینده داریم خط جدید به آنها داده می شود تا شروع به کار کنند ودرمورد گازرسانی به روستای سنگ نیز درآینده در ادامه همین پیمان ، گاز رسانی خواهد شد. مهندس ودیعتی در خصوص کندوکوب و خاک و مشکلاتی که هنگام اجرای پروژه اتفاق می افتد گفتند پروژه ی گازرسانی با چنین مشکلاتی مواجه هست . ان شاالله با تامل و کمک شما مردم درآینده نزدیک دررفاه خواهید بود و از نعمت گاز استفاده خواهید کرد.

IMG_2949IMG_2933

در آخر جناب آقای خنجری فرماندار محترم شهرستان زرند ضمن خیر مقدم خدمت جناب آقای دکتر امیری نماینده محترم و جناب مهندس ودیعتی مدیرعامل شرکت گاز استان و تشکر از شورا و دهیاری و دست اندرکارن جلسه و قرار گرفتن ۲۶مرداد ماه  در آستانه ی ورود آزدگان به کشورپرداختند وگفتند بنده نیز با پنج نفر از عزیزان آزاده سیریز در زمان اسارت با هم بودیم و همچنین یاد آزداگان جانباز شهید عباس شمس الدینی و حاج علی ابراهیمی را گرامیداشت .

در ادامه آقای خنجری به جلسه ده گردشی که در چهارشنبه هفته ی گذشته با حضور امام جمعه محترم شهرستان و روسای ادارات  در سیریز برگزار شد پرداخت و گفت  از زمانی که بنده در فرمانداری شروع به فعالیت کردم ۳ مشکل اساسی در مورد دهستان سیریز وجود داشت ۱. مشکل آب ۲. مشکل گاز ۳. مشکل جاده ، این ۳ پروژه زیر ساخت اصلی که در دستور کار فرمانداری قرار گرفت  و با کمک و پیگیری جناب آقای دکتر امیری نماینده محترم ،پروژه آب با هزینه دو میلیارد دویست و بیست میلیون تومان به پایان رسید البته همچنان مشکلاتی در شبکه فرسوده آب دهستان وجود دارد که با اعتباراتی که در این خصوص در نظر گرفته شده بخشی از این مشکل نیز برطرف می گردد.

IMG_2906

 در خصوص جاده زرند – بافق نیز بخشی از آن از یزدان آباد تا سنگ سیریز انجام شده و از سنگ تا سیریز مبلغ ۷۳۰ میلیون تومان برآورد شده و این مبلغ نیز اختصاص داده شده و به آقای حسن زاده مدیر عامل شرکت جهاد نصر که برنده مناقصه هستند ابلاغ شده است و همچنین در طی تماسی که جناب دکتر امیری با ایشان داشتند گفتند که از چند روز آینده شروع به  کار خواهند کرد.

در خصوص پروژه گاز نیز همانطورکه جناب مهندس ودیعتی گفتند ما در حال گاز رسانی به ۴ دهستان می باشیم ۱. دهستان جرجافت ۲ . دهستان سربنان ۳ . دهستان هوتکن و ۴ . دهستان سیریز  و علارغم اینکه سیریزازدیگر پروژه ها دیرتر شروع به کار کرده با توجه به موقعیت ازدیگر پروژه ها پیشرفت بهتری داشته و امیدواریم که به زودی شاهد افتتاح گاز در سیریز باشیم.

در تعیین تکلیف  زمین های وقف ،  در جلسه ی ده گردشی  مقرر شد جلسه ای با حضور اداره اوقاف ،اداره ثبت اسناد و بخشداری و سایر ادارات مربوط  در فرمانداری پیگیری شود تا به نتیجه برسند.

همچنین در بحث بنیاد مسکن نیز همانطور که مقرر شد مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان جهت بهسازی خیابان و معابر در نظر گرفته شده و ان شالله با کمک و خود یاری مردم همانند یزدان اباد و جلال اباد خیابان ها و معابر دهستان سیریز بهسازی گردد.

IMG_2874 IMG_2891 IMG_2967

در پایان بعد از مراسم جناب آقای دکتر امیری نماینده محترم شهرستان زرند و کوهبنان ،جناب آقای خنجری فرماندار محترم شهرستان زرند،و جناب مهندس ودیعتی از استوار رضا جعفری که در منطقه قلعه گنج در درگیری با اشرار مجروح شده بودند دیدارو از نزدیک جویای احول ایشان شدند.

IMG_2985 IMG_2988 IMG_2989 IMG_2997

 

مطالب مرتبط

دیدگاه شما