تاریخ ارسال : ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت : 6:54 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

اعلام نتایج نخستین فراخوان مسابقه عکاسی در سیریز

با تأسی و تمسک به مولای کریم ، امام حسن مجتبی علیه السلام و با مشارکت عکاسخانه زرند ، فراخوان برگزاری مسابقه عکاسی برای جلب نظر و توجه همه دوستان و صاحب نظران در زمینه ی امور و اقدامات فرهنگی انجام شد.

siriizzz11

بسمه تعالی

با تأسی و تمسک به مولای کریم ، امام حسن مجتبی علیه السلام و با مشارکت عکاسخانه زرند ، فراخوان برگزاری مسابقه عکاسی برای جلب نظر و توجه همه دوستان و صاحب نظران در زمینه ی امور و اقدامات فرهنگی انجام شد.
اکنون این موسسه بنا به رسالت خود از صاحبان چند اثر به عنوان عکس های « شایسته تقدیر » تجلیل خواهد کرد و ضمن اعلام آمادگی این موسسه برای آموزش حرفه ای عکاسی با موبایل و دوربین های کامپکت ، امیدوار است شاهد ارائه عکس های بهتر و بیشتر در فراخوان های آتی برای ثبت لحظات ماندگار و اماکن خاص و طبیعت های بکر سیریز باشد.
از همین جا از همه فرهیختگان ارجمند سیریز و تمامی آنان که برای تعالی سیریز تلاش می کنند درخواست داریم تا با نظرات و پیشنهادات خود بستری برای انجام امور فرهنگی و زمینه ای برای رشد و بالندگی سیریز عزیز فراهم آورده و برنامه هایی را برای اجرای جمعی با مشارکت هیئات و کانون ها ارائه دهند.
بدون شک اعضای موسسه کریم اهل بیت علیه السلام نیز تمام تلاش خود را برای به ثمر رساندن پیشنهادات و برنامه هایی که از سر صدق باطن ، خلوص نیت و تنها با هدف خدمت به خلق و رشد سیریز باشد انجام خواهد داد .
ان شاء الله نیات خالصانه و تلاش های مجدانه همه ما ضمن جریان سازی و ایجاد روحیه ای برای یادگیری و یاددهی در سیریز به عنوان ذخیره ای ماندگار در « یَومَ لایَنفَعُ مالٌ ولا بَنون » دستگیر و فریادرس مان خواهد بود.

شایان ذکر است داوری نخستین فراخوان مسابقه عکاسی در سیریز توسط داوران حرفه ای استان انجام شده و  در خصوص اهدا جوایز این عزیزان در اولین اجتماع جشن های مذهبی در سیریز جوایزشان  اهدا خواهد شد.

هیئت داوران نخستین فراخوان مسابقه  عکاسی در سیریز پس از بررسی آثار ،نفرات برتر را به شرح ذیل اعلام نمود:

photo_2016-07-24_23-50-53عکس برگزیده اول ارسالی از محمد حسین عباس زاده

IMG_1771عکس برگزیده دوم ارسالی از ابراهیم حسن زاده

photo_2016-07-24_18-47-25عکس برگزیده سوم ارسالی از زهرا جعفری

photo_2016-07-24_18-47-17عکس برگزیده چهارم  ارسالی از زهرا جعفری

مطالب مرتبط

دیدگاه شما