تاریخ ارسال : ۰۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت : 7:46 ق.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email
کلنگ زنی اولین خانه هلال احمر استان کرمان در تقاطع سنگ واقع در جاده زرند-یزد

اولین خانه هلال احمر استان کرمان در زرند کلنگ زنی شد.

کلنگ زنی اولین خانه هلال احمر استان کرمان در تقاطع سنگ واقع در جاده زرند-یزد

هلال سیریز

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز ، در ششمین روز از هفته دولت در شهرستان زرند با حضور علی گنج کریمی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان و حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان و تنی چند از مسئولین ادارات و ارگانها کلنگ احداث اولین خانه هلال احمر استان کرمان به زمین خورد.
حبیب الله خنجری از اقدام شایسته  خیِّر گرامی، آقای محمد میثم رهنما تقدیر و تشکر کرد وبرای روح پدر و برادر آقای رهنما که در این جاده در اثر سانحه تصادف به رحمت ایزدی پیوسته اند غفران الهی را مسئلت نمود و گفت: این جاده یکی از مهمترین محورهای مواصلاتی شهرستان و حتی بخشی از استان کرمان خواهد بود که این شهرستان را به استان یزد متصل میکند و تردد در این جاده با توسعه صنعتی شهرستان رو به افزایش است که احداث این خانه در این محل توسط آقای رهنما در آینده می تواند جان هموطنانی که در این جاده دچار حادثه می شوند را نجات دهد.
 علی گنج کریمی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اهتمام این جمعیت، جهت تهیه تجهیزات و امکانات امدادی این خانه خبر داد و افزود: مشابه این خانه در محل تقاطع سه راهی دشتخاک نیز در دست بررسی است که عملیات احداث آن هم به زودی توسط خیِّر،آغاز خواهد شد.

شایان ذکر است ساختمان این خانه هلال احمر به متراژ ۱۲۰متر مربع با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال توسط آقای رهنما در تقاطع سنگ در جاده زرند یزد احداث خواهد شد

ContentImages_27100 ContentImages_27101

.

منبع: فرمانداری زرند

مطالب مرتبط

دیدگاه شما