تاریخ ارسال : ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت : 8:23 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گرامی باد

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ قُلْ جَاء الْحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کانَ زَهوقا ؛‌ و بگو حق آمد و باطل نابود شد، آرى باطل همواره نابود شدنى است.» (سوره اسراء، آیه ۸۱)

در سپیده دم بهمن ۵۷، بزرگمردی از اولیاء الله، شب ظلمانی را کنار زد و مردم آزاده ایران اسلامی را به استقلال و آزادی در فجر انقلاب دعوت کرد. هنوز هم صدای جاویدان او در سراسر تاریخ به گوش می رسد.

پس از سی و هشت سال، خورشید بهمن طلوع کرد تا دگر بار حماسه سترگ و غرور آمیز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در یاد جان های بیدار زمان زنده کند.

دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر ظلمت و تاریکی، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه های زرینی را در تاریخ حیات بشریت گشود، جهان را متحیر ساخت و ندای خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش انسان های آزاده طنین‏ انداز کرد.

دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ سربلندی و عزت ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

۲۲ بهمن، اوج شکوه و عظمت پیروزی ملتی مسلمان و متکی به آرمان های ائمه (ع) بر علیه طاغوت است که یاد و خاطره حماسه سازی های آنان هرگز از صفحه تاریخ و ذهن مردم ایران و جهان محو نخواهد شد ، بی تردید بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان همچون عراق، سوریه، یمن، بحرین و سایر مناطق مسلمان نشین در افریقا و اقصی نقاط جهان، بازتاب زیبای این نهضت برخاسته از قیام ابا عبدالله الحسین (ع)، الگوی ایستادگی و آزادگی و حق طلبی در برابر ظالمان زمان ، استکبار جهانی و ایادی غربی – عربی شیطان بزرگ است.

فرا رسیدن ایام الله دهه فجر؛ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران از ظلم و ستم، تولد دوباره اسلام اصیل، سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب؛ حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) را تبریک و تهنیت عرض می‌‌کنیم.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما