تاریخ ارسال : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت : 2:05 ب.ظ ۳ نظر
Print Friendly, PDF & Email

حضور باشکوه مردم سیریز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن۹۵

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز ،در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، همزمان باسایر نقاط ایران اسلامی راهپیمایی باشکوه ۲۲بهمن در سیریز با حضور مردم ولایتمدار،شهید پرور وانقلابی برگزار شد.

این خیل پرشور امسال از مساجد محلات سیریز شروع و به سمت مسجد جامع سیریز ختم گردید. مردم غیور سیریز در این راهپیمایی با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل بار دیگر با آرمانهای انقلاب تجدید پیمان کردند.

پس از قرائت بیانیه ۲۲ بهمن سخنران این مراسم خطیب توانمند حجت الاسلام دکتر رفیعی در سخنان خود به تفاوت بین انقلاب ایران با سه انقلاب بزرگ دنیا پرداخت .ایشان خاطر نشان کردند:انقلاب ایران با رهبری امام خمینی (ره) متکی بر سه اصل بود (مردم ،ولایت و اسلام )، هر کدام از آنها آسیب ببیند انقلاب دچار آسیب می شود. وی در ادامه سخنان خود فرمودند: اگر مردم در صحنه های انقلاب مثل انتخابات و ۲۲ بهمن حضور نداشته باشند ضربه خواهد خورد پس مواظب باشید و گول دشمن را برای عدم حضور نخورید. در پایان دکتر رفیعی افزود: دین از سیاست ما جدا نیست طبق تاکید امام خمینی(ره) درتحریرالوسیله می فرمایند:هرکس فکرکند دین ازسیاست جداست جاهل است ونه دین راشناخته ونه سیاست را ،ودر برهه های مختلف بعد از رحلت امام خمینی(ره) چهار دولت روی کار آمدند و علاوه بر زحمات زیاد دچار مشکلاتی هم شدیم .اما چون سکان دار انقلاب حضرت ایت الله خامنه ای بود (ولی فقیه)نگذاشت انقلاب از ریل خارج شود . حکومت ولی فقیه حکومت عالمانه است .و نمی توان برای علم فقیه زمان تعیین کرد و گفت تاریخ مصرف دارد .پس هشیار  و پشتیبان ولایت فقیه باشید

 

مطالب مرتبط

  • ابراهیمی ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲:۵۴ ب٫ظ - پاسخ دادن

    با سلام و عرض خسته نباشید
    اگه امکانش هست فیلم سخنرانی دکتر رفیعی را برای دانلود توی سایتتون بذارید
    باتشکر…

    (1)(1)
    • admin ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۶:۰۷ ب٫ظ - پاسخ دادن

      سلام .ممنون از توجه شما به پرتال اطلاع رسانی سیریز.
      حجم فایل تصویری زیاد می باشد در صورت امکان حتما منتشر می کنیم .
      همچنین می توانید در صورت نیاز فایل اصلی را هم از ما دریافت کنید

      (1)(0)
  • رضا جعفری ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۵:۱۷ ب٫ظ - پاسخ دادن

    درود بر مردم انقلابی سیریز، و تشکر از آقای ابراهیم حسن زاده بابت ثبت زیبای این لحظه ها

    (1)(0)
  • دیدگاه شما