تاریخ ارسال : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت : 8:20 ق.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

قهرمانی تیم دهیاری سیریز در لیگ برتر شهرستان زرند

تیم فوتبال دهیاری سیریز موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ شهرستان زرند شد.

به گزارش پرتال  اطلاع رسانی سیریز : قهرمانی تیم فوتبال دهیاری سیریز در لیگ شهرستان زرند بهانه ای شد تا مصاحبه ای با سرمربی تیم دهیاری سیریز داشته باشیم .

 آقای حسین عباس زاده سرمربی تیم دهیاری سیریز درخصوص قهرمانی تیم فوتبال سیریز به خبرنگارپرتال اطلاع رسانی سیریز گفت : تیم دهیاری سیریز شامل ۲۱ بازیکن می باشدومسئولیت این تیم به ترتیب سمت های سرپرستی ٬ سرمربی و مربی تیم را آقایان روح الله جعفری ٬حسین عباس زاده و آقای حسن عباسزاده عهده دار هستند .

   عباس زاده در خصوص لیگ برترفوتبال شهرستان زرند گفت : مسابقات لیگ ۱۳۹۵ به صورت رفت و برگشت با حضور ۶ تیم برگزار شدکه در این مسابقات تیم سیریز با ۲۸ گل زده و ۱۴ گل خورده و تفاضل ۱۴+ و با۲۶ امتیاز  عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد . همچنین حسین عباس زاده(محمدرضا) بازیکن تیم سیریز بازدن۱۴گل آقای گل مسابقات شد.

این اولین قهرمانی در لیگ فوتبال شهرستان برای تیم سیریز از بدو تشکیل تیم سیریز از سال ۱۳۶۸بوده است.

سرمربی تیم دهیاری سیریز در ادامه گفت : تیم سیریز بعد از ۸ سال دوری از میادین دوباره از سال۹۴ شروع به فعالیت کرد و در دو سال اخیر با حمایت مالی شورای محترم ،دهیاری دهستان و رستوران شب های کویر سیریز با مدیریت آقای مهدی علی بیگی مسابقات را به پایان رساند.

وی افزودقهرمانی در مسابقات امسال و راهیابی به مسابقات لیگ استان هزینه ی زیادی را در پی خواهد داشت که نیازمندحامی مالی قدرتمندترو همچنین  همت مسئولین شهرستان زرند خواهد بود تا با یاری  خداوند نماینده قابلی برای شهرستان جهت شرکت در لیگ استان در مسابقات سال۹۶ باشیم.

عباسزاده در خصوص درخواست از مسئولین گفت :جهت حفظ بازیکنان تیم سیریز در منطقه با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان فاقد شغل هستند ،با توجه به صنعتی بودن شهرستان زرند و وجود معادن و کارخانجات در این منطقه خواستار حمایت و اختصاص امتیازاتی از طرف مسئولین محترم برای بازیکنان فاقد شغل شد .

در پایان حسین عباس زاده ضمن تشکر از شورای اسلامی سیریز ،دهیاری ، حامی مالی تیم آقای علی بیگی ،پزشک تیم آقای محسن عباس زاده و سایر عزیزانی که تیم را یاری کردند و باعث دلگرمی بازیکنان شدند گفت : ان شاالله با حمایت مسئولین شهرستان زرند جناب آقای دکتر امیری نماینده محترم مردم شهرستان زرند و کوهبنان ،جناب آقای خنجری فرماندار محترم شهرستان زرند و جناب مهندس شهابی بخشدار محترم یزدان آباد بتوانیم نماینده قدرتمند و لایقی برای شهرستان زرند در مسابقات لیگ استان باشیم.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما