تاریخ ارسال : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت : 7:24 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد تسلیت باد

حال ما در سوگ رهبر کمتر از یعقوب نیست
او پسر گم‌ کرده بود و ما پدر گم کرده ایم

۱۴خرداد روز وصال عاشق بی قرار به یگانه معبودش، روز ماتم ملتی در سوگ جانگداز فراق محبوب خود، روز وداع ملتی با مقتدای خویش است. روزی که سراسر ایران اسلامی سیه پوش شد  و شیون مردان و زنان در هر کوی وبرزنی در این مصیبت عظیم جاری گشت.

امام عظیم الشأن راحل پایه های نظامی را بنا کرد که طلایه دار بسط و نشر ارزش های اصیل اسلامی است و توجه و دستگیری از محرومان و مستمندان و حرکت توحیدی و ایمانی مبنای فکری و اندیشه ای آن را ساخته و پرورده است و سرانجام پس از عمری تلاش و کوشش در راه خدا در ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ شمسی دعوت حق را لبیک گفته و باشکوهی بی نظیر در طول تاریخ بشریت به خاک سپرده شد.

روح ا… خمینی تفسیری از اخلاص، شجاعت و عظمت بود، مهمترین و بارزترین امری که این مرد خداجو در طول حیات پربرکت خویش موفق به انجام آن گردید، بی تردید براندازی حکومت طاغوت و تشکیل حکومت اسلامی بود

۱۵خرداد ۱۳۴۲ نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی از یاد نرفتی دارد.

امروز به برکت حرکت عظیم و انقلابی مردم در سال های حماسه و خروش که قیام خونین پانزدهم خرداد نقطه آغازین آن بود، همه ما مردم کشور وارث خون شهدای بزرگواری هستیم که با اعتقاد خود، گام در راه مبارزه و جهاد نهادند و بر همه ماست به عنوان رهروان طریق متعالی حضرت امام(ره) در جهت ترویج فرهنگ انقلاب و امام تلاش کنیم.

پرتال اطلاع رسانی سیریز  فرا رسیدن (۱۴ خرداد) بیست و هشتمین سالگرد ارتحال جانسوز بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی «حضرت امام خمینی (ره)» و (۱۵ خرداد) سالروز جنبش و قیام عظیم و خونین ملت ایران بر علیه استبداد و استعمار که با نام و اندیشه این پیر فرزانه رقم خورد، را گرامی داشته و این ایام را به عموم ملت متعهد و بزرگ ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می نماید.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما