تاریخ ارسال : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت : 1:59 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

اجتماع بزرگ دختران همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) باحضور امام جمعه محترم شهرستان زرند در سیریزبرگزار گردید.

همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، اجتماع بزرگ دختران در سیریز برگزار شد.

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز ،همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، اجتماع بزرگ دختران با عنوان دختران آفتاب در سیریز برگزار شد.

این مراسم صبح امروز از ساعت ۱۰ با حضور حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه محترم شهرستان زرند در محل مسجد حضرت ابوالفضل (ع) فتح اباد برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام مهدیزاده  روحانی طرح برگزاری اوقات فراغت کانون فرهنگی المهدی  مسجد حضرت ابوالفضل (ع) فتح اباد ضمن قدردانی  از افرادی که در برگزاری مراسم ما رایاری کردند بیان کرد هدف از اجرای چنین مراسماتی ایجاد شور و نشاط در میان جوانان است .

حجت الاسلام مهدیزاده امیدوار شد که مراسم جشن ولادت حضرت معصومه(س)  و روز دخترهرساله در دهستان سیریز برگزارشود.

 در ادامه حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه محترم شهرستان زرند ضمن تشکر از برگزارکنندگان این مراسم  در خصوص  فضایل حضرت معصومه(س) بیان کردند که حضرت معصومه سه ویژگی داشتند اولین ویژگی حضرت معصومه (ع)شفاعت کننده همه در روز قیامت هستند دومین ویژگی ایشان عالم بودند وحضرت موسی بن جعفر مراجعات را به ایشان واگذار می کردند ودرباره حضرت معصومه(س) باراها فرمودند فداها ابوها و سومین ویژگی حضرت معصومه(س)، تنها امام زاده ایی هستند که سه امام به زیارت ایشان سفارش کردند وزیارت ماثوره از امام معصوم دارند و همچنین امام رضا(ع)  فرمودند هر کس خواهرم فاطمه معصومه(س) را درقم زیارت کند بهشت بر او واجب می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه محترم شهرستان زرند در جمع دختران سیریز گفتند امروز روز دختراست و  بهترین الگوی دختران حضرت معصومه(س)  می باشد چرا که عفت وحیا وعالمه بودن را از حضرت فاطمه معصومه(س) باید آموخت.

در این مراسم ازافرادی که در جلسه حضور پیدا کردند به قید قرعه جوایزی اهدا شد ودرپایان به تمامی حاضرین در این اجتماع کتابی به عنوان یادبود اهدا شد

مطالب مرتبط

دیدگاه شما