تاریخ ارسال : ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت : 2:08 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) در مسجد فتح اباد سیریز برگزار گردید.

جشن بزرگ میلام امام رضا(ع) با حضور مسئولین در مسجد ابوالفضل (ع) فتح اباد سیریز برگزار گردید .

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز :شب گذشته جشن بزرگ میلام امام رضا(ع) با حضور جناب خنجری فرماندار محترم شهرستان زرند ،جناب کاظمی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان زرند و دکتر جعفری مدیر کل بیمه سلامت استان و حجه الاسلام سید محمد جعفری قائم مقام شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان  در مسجد ابوالفضل (ع) فتح اباد برگزار گردید .

حجه الاسلام مهدیزاده روحانی طرح اوقات فراغت کانون المهدی (عج) ضمن تشکر از هیئت امنا مسجد فتح اباد ، کانون المهدی و مسئولین به بیان مشکلات دهستان سیریز از جمله عدم خدمات کافی اورژانس به مردم در دهستان سیریز ، نبود کد واحد در دهستان سیریز جهت شورا ودهیار واحد ، تسریع در گاز رسانی روستای سیریز پرداخت و از فرماندار مردمی شهرستان زرند خواستار توضیحات در خصوص این مسائل شد.

حاج اقا مهدیزاده بیان کرد دعوت از فرماندار فراجناحی صرفا برای پی گیری مشکلات دهستان سیریز بوده است.

در ادامه مراسم جناب اقای خنجری فرماندار محترم شهرستان زرندسخنرانی خودرابادرود برشهیدان و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و همچنین موفقیت روز افزون برای خدمتگذاران نظام و تقدیر و تشکر از مسئولین محلی و استانی و خانواده های معظم شهدا و حضار و همچنین شورای اسلامی و دهیاری و عرض تبریک دهه ی کرامت و مخصوصا میلاد با سعادت امام هشتم شیعیان امام رضا(ع) آغاز کرد. فرماندار شهرستان زرند با بیان حدیثی از امام صادق (ع) به عظمت امام زمان (عج) وبه بحث مهدویت پرداخت و گفت با توجه به اینکه شهرستان زرند امسال در بنیاد مهدویت یکی از مصوبات آن این است که شهر زرند رو در سال ۹۶ شهر مهدویت نام گذاری کنند برنامه هایی در سطح شهرستان زرند درنظر گرفته شده تا بتوانیم امسال نام شهر زرند رو به عنوان شهر مهدویت نام گذاری کنیم به همین علت به هرحال رو ستاها و دهستان های شهرستان زرند نیز باید در خصوص این طرح گامی بردارند ما در خواستی که از دهستان سیریز داریم این است که در این راستا تبلیغ کنند به هرحال سیریز هم از لحاظ فرهنگ و هم از لحاظ جانباز و رزمنده و۴۰ شهید می توان به جرات گفت کمترین آسیب های اجتماعی را در شهرستان زرند برخوردار می باشد . ان شالله با همیاری شما مردم خوب نام شهرستان زرند به عنوان شهر مهدویت در این سال نامگذاری گردد.

وی در ادامه درارتباط با مسائل و معضلات دهستان سیریز خاطرنشان کردکه اولین معضلی که مردم بزرگوارسیریز از آن رنج میبردند کمبود آب شرب مناسب که با پیگیری های به عمل آمده با هزینه ای درحدود بر ۲میلیارد و۲۲۰میلیون این معضل حل شد و البته شبکه فرسوده انتقال آب که با همکاری شما مردم بزرگوار درحال تعویض میباشد.

بحث دوم درمشکلات دهستان سیریز در رابطه با گاز بود که خوشبختانه با صبوری مردم پروژه گازرسانی درحال انجام می باشد که امیدواریم زمستان امسال مردم از این نعمت برخوردارگردند.

فرماندار مردمی زرند در ادامه به بحث جاده زرند سیریزبافق پرداخت و گفت که از همین جا معذرت خواهی میکنم که متاسفانه هنوز ۱۰کیلومتر از روکش جاده باقی مانده که امیدواریم جناب حسن زاده (جهادنصر) همکاری کنند و این پروژه هرچه زودتر آغاز بکار کند.

وی در ادامه بیان کرد   جاده ی اصلی زرند-سیریز-بافق بوده که قسمت که در اعتبارات ملی دیده شده و امیدواریم به زودی باند دوم جاده کلنگ زنی شود ومشکلاتی که در منطقه هست کمترشود.

خنجری در ادامه بررسی مشکلات دهستان سیریز به تک کدی شدن دهستان یا شهرشدن سیریز پرداخت و گفت که کارهای اولیه انجام شده وبنده اینجا قول میدهم که امسال تکلیف تک کدی یا شهر شدن سیریز روشن شود اما تا دولت تشکیل شود مدتی طول خواهد کشید اما آخرین مسایلی که دراستان و شهرستان باید انجام میشد٬انجام شده مابقی مراحل بستگی به وزارت کشور دارد به محض اینکه اعلام کنند روستاهاتجمیع می شوند واگر سیریز شهرشد باید شهردارانتخاب شود.

 

فرماندار محترم شهرستان زرند گفت مورد مهمی که در مورددهستان سیریز دوهفته است که دراستان کلید خورده ودراستانداری با حضور استاندارجلسه تشکیل شد بحث اقتصاد مقاومتی است ، استان کرمان به ۸منطقه تقسیم شد که شهرستان زرند٬کوهبنان و راور منطقه ۵ استان هستند که هرکدام یک معین اقتصادی دارند اما استاندارمحترم محبت کردند و به سیریز یک معین اضافه کردند . جناب دکتر جعفری ٬آقای شمس الدینی ٬ حاج آقا جعفری و آقای حسن زاده از مدیران بنام استان و از فرزندان لایق سیریز بعنوان معین اقتصادی دهستان سیریز انتخاب شدند .راه کارهای مناسب این منطقه که حدود۱۷مورد است که مصوبات آن هم نوشته شده به زودی درسیریز خواهید دید.خنجری همچنین در ادامه بیان کرد جشنواره پسته را در ماه اینده قبل از برداشت محصول در پیش رو داریم که شما مردم خوب همکاری کنید به شوراها و دهیاری همکاری لازم رو انجام دهید تا به نحو بسیار خوبی برگزار گردد.

 

خنجری در ادامه بررسی مشکلات دهستان سیریز درارتباط با بهداشت که از سال گذشته ساختمان مرکز بهداشت شروع به ساخت و ساز شده که بعد از بهره برداری پیگیر ان خواهیم بود   که به صورت شبانه روزی به مردم خدمات ارائه دهند و امیدواریم که در هفته دولت نیز اورژانس سیریز نیز افتتاح شود.

همجنین  جناب خنجری فرماندارمحترم ومردمی از ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش تشکرو قدر دانی کردند و گفتند تمام سعی خود را خواهند کرد تا به تیم فوتبال سیریز که به استان راه پیدا کرده کمک خواهند کرد تا بهترین نتیجه را در استان بگیرد .

در ادامه مراسم بعد از سخنان فرماندار محترم جوایز تیم های برگزیده جام دهه کرامت به تیم های برگزیده توسط مسئولین محترم اهدا شد.

و در اخر از جناب حجه الاسلام مهدی زاده روحانی طرح اوقات فراغت کانون المهدی(عج) توسط فرماندار تقدیرشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما