تاریخ ارسال : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت : 10:52 ق.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

آیین تجلیل از پیرغلامان حسینی در سیریز برگزار می گردد

با همت مجمع هیئات سیریز،آیین معنوی تجلیل از پیرغلامان حسینی در سیریز برگزار می گردد.

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز ،با همت مجمع هیئات سیریز،آیین معنوی تجلیل از پیرغلامان حسینی در سیریز برگزار می گردد.
این آیین دومین مراسم تجلیل از پیرغلامان حسینی است که در نظر دارد از کسانی که سالها عمر خود را در خادمی روضه ها و هیئت های حسینی گذرانده اند تقدیر نماید.
برنامه ریزی جهت برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم با حضور و مشارکت مسئولین هیئت های سیریز در حال انجام است و تاریخ این مراسم پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه اعلام شده است.
از عموم همشهریان سیریزی تقاضا می شود هرگونه عکس یا فیلمی که از مراسم های مذهبی قدیم سیریز در اختیار دارند به افراد معرفی شده در هیئت های محله خود تحویل دهند تا در کلیپ نهایی مورد استفاده قرار گیرد.
در این جلسه با توافق هیئت ها دومین میزبان مراسم پیرغلامان، هیئت سیدالشهدای موروئیه انتخاب گردید و تمامی تشریفات و مقدمات این مراسم با همکاری تمامی هیئت ها انجام خواهد گرفت.
شایان ذکر است مجمع هیئات سیریز با توافق شرکت کنندگان جلسه، متشکل از روسای هییت ها و یک نفر دیگر از اعضای هییت به انتخاب رئیس هیئت تشکیل شده است و قرار است تا در سایه همکاری و تعامل بیشتر ، مسائل مذهبی و گرامیداشت های مختلف مذهبی ،فرهنگی سیریز را برگزار نمایند.
از فرهیختگان و صاحب نظران نیز جهت ارائه نظرات و پیشنهادات خود در جهت برگزاری بهتر این مراسم دعوت می گردد تا با پیشتبانی فکری خود برگزار کنندگان این آیین معنوی را حمایت نمایند

افراد معرفی شده در هیئت ها مختلف که میتوانید کلیپ و عکس از مراسم های عزاداری قدیم سیریز به انها تحویل دهید به شرح ذیل میباشد

اقای مهدی ابراهیمی فرزند مجید حسن جعفر(مسجد ابوالفضل فتح اباد)

اقای رضا بیژن(مسجد جامع)

اقای محمدرضا عباسزاده فرزند حسین اغمحمود(تکیه ابوالفضل)

حبیب حبیبی(خاتم الانبیا دهخواجه)

ابراهیم حسن زاده(امام حسن مجتبی دهنوییه)

روح الله حسن زاده فرزند مجید (سیدالشهدا موروئیه)

 

مطالب مرتبط

دیدگاه شما