تاریخ ارسال : ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت : 7:41 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

مراسم تحلیف پنجمین دوره ی شورای اسلامی برگزار گردید

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز : صبح امروز مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای اسلامی در تالار پالیز یزدان شهر برگزار گردید.


در این مراسم حجه الاسلام سهرابی امام جمعه یزدان شهر ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) وهمچنین شورای منتخب گفت: شوراهای منتخب مردم خود را در معرض رای مردم قرار دهند .در اینجا بحث رای اکثریت هست و مردم شما را به عنوان نماینده خود انتخاب کرده اند .شورا بایداز اغراض سیاسی به دور باشد و از طرح های مردم استقبال کند .
وی بیان کرد شورا باید با مسئولین در تعامل کامل باشد و نباید مسایل سیاسی را در این زمینه لحاظ کند
حجت الاسلام سهرابی گفت:شورای روستا در اولین مراحل کاری باید دهیار و شواری شهر باید شهردار انتخاب کنند پیشنهاد من این است که اگر دهیاران و شهردار قبل کارهای مورد قبولی انجام داده اند از تجربه های آنها استفاده شود
حجه الاسلام سهرابی بیان کرد مسئولیت جز خدمتگزاری به مردم و جز خون دل خوردن نیست و این یک امتحان الهی هست که ان شالله شما در این امتحان موفق باشید.
سهرابی درپایان صحبت های خود گفت: امیدواریم خدا توفیق دهد که در این دوره، خداپسندانه کار کنید و منافع مردم را در اولویت قرار دهید.

مهندس شهابی بخشدار محترم یزدان آباد نیز در این مراسم ضمن تبریک به شورای های عزیز گفت شما با اراده خداوند و انتخاب مردم نماینده مردم هستید .قدردان این موقعیت باشید ثروتی بالاتر از اعتماد نیست و شما معتمد مردم هستید و ان شالله کاری کنید این اعتماد روز به روز بیشتر باشد . هیچ عبادتی بالاتر از خدمت گزاری به مردم نیست .
مهندس شهابی در خصوص وظایف شورا گفت: از  این جهت وظایفی که در قانون برای شورا در نظر گرفته شده تلاش داشته باشید این وظایف به خوبی انجام شود .
شورا ها باید قوانین را مطالعه کنند تا با مشکلی روبرو نشوند، اکثر مشکلات در دوره ی شورا ها پیش می آیداز عدم اطلاع از قوانین است.
مهندس شهابی گفت: شورا نباید از مشکلات مردم غافل باشد و در هر زمان باید به مشکلات مردم رسیدگی کند .

در ادامه مراسم منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی قیام کرده و سوگند یاد کردند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه شما