تاریخ ارسال : ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت : 11:28 ق.ظ ۱ نظر
Print Friendly, PDF & Email

همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی سیریز برگزار شد

با همت مجمع هیئات سیریز، دومین همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی سیریز برگزار شد

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز، در ابتدای این همایش مسئول روابط عمومی دفتر امام جمعه زرند به نیابت از حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، امام جمعه شهرستان زرند به ایراد سخن پرداخت و گفت: امام حسین علیه اسلام الگو و اسوه برای زندگی بشر است و توفیق خدمت در آستان این امام همام توفیقی الهی است.
حجت الاسلام رضا ایزدی، امام حسین علیه السلام را مایه فخر عالم ذکر کرد و بیان داشت: امامی که بین دو نهر آب با لب تشنه سر از تنش جدا می شود، امامی است که قرن ها دل از انسان های آزاده می بَرد و موجب هدایت افراد در اقصی نقاط جهان می شود.
وی از اخلاص به عنوان عامل تأثیر اعمال یاد کرد و ابراز داشت: اگر عملی با نیت خالص انجام گیرد بدون تردید اثر خود را می گذارد و هدف تعالی خود را در جامعه محقق می سازد.
شایان ذکر است در همایش پیرغلامان حسینی سیریز که با مدیحه سرایی مجتبی رمضانی، ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت همراه بود از حاج امرا… ابراهیمی، حاج محمد حیدری، حاج حسین شمس الدینی، حاج کربلایی حسن عباس زاده، حسین پوردیان و احمد جعفری به عنوان پیرغلامان حسینی از هیئات و مساجد سیریز تجلیل شد.

دانلود کلیپ ورود پیرغلامان به همایش

دانلودمداحی مجتبی رمضانی در همایش پیرغلامان حسینی سیریز

 

دانلود کلیپ پیرغلامان از دنیا رفته سیریز

 

مطالب مرتبط

  • عباس زاده ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۵:۵۹ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام
    با تشکر از مجمع هییات سیریز که اتحاد خود یک کار ارزشی و اثر گذار انجام دادند و با تشکر از مدیریت سایت سیریز از اطلاع رسانی خوب این رویداد.
    در پناه خداوند و ظل توجهات حضرت ولیعصر موفق باشید.

    (2)(0)
  • دیدگاه شما